Gå til innhold

vondt i skambenet?!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvorfor det mon tro? er øm er vondt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg spurte jm om det samme på onsdag, og hun svarte at babyen fester seg og gjør seg klar :)

Skrevet

åh.. det var det jeg "håpte" på ;)

slutter det eller må jeg gå sånn fram til fødsel...

er 37+3 jeg da..

Skrevet

etter at babyen festa seg, så har det faktisk blitt litt bedre :) merker sånn nedpress og at det gjør vondt å reise seg hehe men tror nesten at det er ubehagelig fram til babyen kommer hehe jeg er 36+5 idag.. men nå er jeg så lei at jeg blir nesten gld når jeg har vondt hehe

Skrevet

hehe, ja da tar man vell imot all vondter man får med glede ;)

jeg vet nå ikke om jeg er heeeelt klar enda.. mest fordi jeg ikke har kommet til det stadiet at jeg er lei! så blir nesten litt småredd også.. eller det er vell feil å si det også.. bare spent på fødselen og når den begynner.. men det er vell normalt.. "Farlig" nære nå ;)

Skrevet

Jeg har bekkenløsning. Legen sa det var egentlig kun én måte hun kunne sjekke om jeg virkelig hadde det, og det var å presse ned på skambeinet mitt mens jeg lå på ryggen. Gjett om det er vondt. Som når de skal ta mål av fundus-symfyse, da blir det litt trykking på skambeinet. Nesten så jeg må rope høyt av smerte når de gjør det altså!

Skrevet

ja det er ganske ømt på skambenet enda, har ikke like stort nedpress som jeg hadde igår da.. så det er vell ett eller annet forbundet med graviditeten. Håper det er hodet som festes jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...