Gå til innhold

Da ligger Philip inne til observasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at Philip har hostet i 10 dager dro vi for 3 gang på legevakta i går kveld. Ble henvist til barnelegen på barneintensiven å fikk en rask undersøkelse med blodprøvetaking. Siden prøvene tok litt tid dro vi hjem å fikk time i dag kl halv 12.

Så i dag har vi tatt blodprøve, en prøve i nesen hans og han ligger nå til observasjon over natta. Får sånn maske med adrenalin han puster inn med noen timers mellomrom.

Er nok en vanlig virusinfeksjon han har, men siden han har hatt det i 10 dager å er kun 3,5 mnd prøver de å hjelpe han så godt de kan. Han er i toppform å smiler å ler, så det er kunn hoster som irriterer han. Han var knall rød i kinnene da vi kom hit i dag, men heldigvis er kinnene gode å fine nå, helt rett farge :-)

Har kanskje mange skrivefeil siden instillingen på skjermen her er satt på miniliten skrift når jeg skal skrive så jeg ser faktisk ingenting av det jeg skriver :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God bedring til gutten din =)

Skrevet

Åh stakkar lille Phillipen;0(

Håper han blir fort frisk vennen, husk si fra om det er noe jeg kan gjøre for dere. Gå tur med storesøs eller hva som helst.

Goood klem

Skrevet

God bedring til Philip!! Og varme tanker til SuperGlad, det er jo en ganske tøff opplevelse for mammaen oxo!!

Skrevet

Off da:-( God bedring til Phillip og god klem til deg:-)

Skrevet

Oi.. God bedring til gutten din!

Vår gutt hostet i 2 mnd og fikk ikke noe som helst oppfølging av legen. Måtte bare vente til det gikk over... Men han var 6 mnd. når han begynte å hoste, da...

Det er bra de tar vare på han og at de tar dere seriøst! :)

Skrevet

God bedring! Huff, det er ikke godt når de små er syke!

Skrevet

Stakkars liten..

Håper på god bedring og at han blir snart utskrevet, ikke noe særlig å ende på observasjon og greier..

Håper dere får mer info snart om hva det er som plager han

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...