Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Noen som har vært der? Hvor mye kostet det for en vanlig ultralydtime? Lang ventetid?
*issi* Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 Er det det nye du mener? Som ligger der det er tannlege også i samme bygget. Helt nytt,og 3d ikke sant? Der er det ikke lang tid å vente og koster 1100kr pr time. Veldig bra utstyr. Har ikke vært der selv,men veninnen min:)
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #3 Skrevet 18. januar 2008 Jepp, er det helt nye jeg mener ja! Så bra da. Spennende, tror vi bestiller en time!
*issi* Skrevet 18. januar 2008 #4 Skrevet 18. januar 2008 Har veldig lyst til å bestille time selv. Men vet ikke helt når? Hadde vært gøy å kunne se kjønnet:) Hvor langt på vei er du?
Lykkeliten *På overtid* Skrevet 18. januar 2008 #5 Skrevet 18. januar 2008 Jeg har bestilt tidlig ul. Skal ha den i uke 12 og da kostet det 900 kroner. Er forresten på besøk fra 1 tri
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2008 #7 Skrevet 19. januar 2008 Jeg sendte mail dit i stad, for å høre med pris og ventetid. Og om det kan tas nå eller vente litt for å se best mulig. Jeg var på ul i uke 17, så dette blir for moro skyld og for å se at alt er bra. Hvor langt er du på vei da?
englegutt/2prinsesser+spiren Skrevet 19. januar 2008 #8 Skrevet 19. januar 2008 hva er hjemmeside adressen dems? viste ikke at det var på jessheim. men nå har jeg veldig lyst å reise og se den lille huleboeren på3d
*issi* Skrevet 19. januar 2008 #9 Skrevet 19. januar 2008 Jeg vet desverre ikke noen nett adresse dit,men du kan jo prøve å google navnet bare? Så kommer det nok opp ett hint:) Jeg er 15 uker på vei nå,og vil gjerne bestille time. Men hadde jo vært øy å kunne se kjønnet samtidig. Når er det man kan det?
-˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙- Skrevet 24. januar 2008 #10 Skrevet 24. januar 2008 Hei allesammen! Vil virkelig anbefale spesialist sentret for kvinner, ligger over tannlegen ja. www.spesialistsenteretforkvinner.no Var der nå i uke 12 for ultralyd, koster 900,- så også litt 3D ultralyd allerede men var vanskelig å se. Dr.Martin Lundring var kjempehyggelig, tok seg god tid og fikk med kjempefine bilder hvor du virkelig så hele babyen. Veldig bra utstyr har han også, alt er helt nytt. Konen hans jobber i skranken, hun var også kjempehyggelig, spurte tilogmed om å se bildene og virket oppriktig intressert. Har allerede bestillt time til 3D ultralyd i uke 25, det koster 1100,- Ingen stor ventetid heller... Anbefales!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå