Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du har jo spådd meg og var ganske treffesikker...har ei venninne som lurer på om du kan se på hu..

hu heter yvonne:18.08.73 mannen heter Geir:22.09.67

lurer på om de får flere barn? eventuelt når? kjønn? hvordan er svangerskapet? også om du får opp noe mer på hu så vil hu vite det...:o)

håper på svar,da hu veeenter i spenning :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får opp et barn til på de, en gutt. Får opp at hun vil få han i slutten av dette året, så tror det ikke er så lenge til hun blir gravid

Har hun to barn i fra før? To jenter.. Får opp det.

Er hun lys, og han litt mørkere, men ikke helt svart, og har han skjegg? Er slik jeg får de opp.

Ser ut som de har et ganske godt familie liv. Får opp at de er flinke til å dele ansvarsoppgaver. Får også opp at de er veldig åpne og ærlige mot hverandre. Føler de har det veldig tryggt og godt sammen

Skrevet

Hei!

hvis dette stemmer blir hu nok glad når jeg forteller hu det :o)

ja de har 2 fra før.men hun har en fra tidligere. hu har en gutt og ei jente fra før..ja hun er lys og han litt mørkere ja,men tror ikke han har skjegg.ikke sett han på lenge nå :-) de har ett veldig bra familie liv ja,og tror nok de har det veeeldig bra sammen..:-)

takk for att du tok deg tid :o)

Skrevet

Fint å høre at mye stemmer. Håper det med gravitet også stemmer da

Ang mannen hennes, så er det ikke sånn 'nisseskjegg' hvis du skjønner, men litt mer enn bare stubber. Følte liksom at han hadde det.

Takk for tilbakemelding:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...