Cat.68 Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 For å påstå å være så vitende om dette må jeg si du er temmelig uvitende?? jeg hører jo at dere ikke har peiling på hva dette går ut på. jeg gikk ned nærmere 11 kilo første gangen jeg gikk på denne kuren Jeg nådde målet for bukplastikk operasjon, og ble operert. Gikk ned enda 2 kilo og der har jeg vært siden. Jeg er sunnere og friskere en det jeg noengang har vært, trener (nå orker jeg å trene) spiser normalt og har det helt fint med meg selv. har holdt meg stabil nå i 5 mnd så frykter ikke at jeg plutselig skal fyke opp igjen. (forbrenningen min trur jeg har blitt veldig mye bedre faktisk. Nå er jeg igang igjen, for å ta de siste 10 kiloene. stresser ikke, skal ha ny operasjon på tirsdag så da må jeg opp i karbohydrater igjen, men når jeg er i form igjen så tar jeg resten. Ketolyse ER en livstilsendring. ALLE vet at når man nådd målet MÅ man ØKE aktivitetsnivået,fettinntaket må ned, og karbohydratene vennes sakte til kostholdet igjen. På diabetes sentrene rundt om er dette en vanig diett for å få overvektige diabetes pasienter til å gå ned ivekt i håp om at de skal få slippe insulin, noe som faktisk virker. (diabetes 2 da vel og merke) Det er en lege som står bak ketolyse kuren og legen min hadde ingen problemer med å gå igod for denne kuren. Positive sider med dette er at jeg fikk , bedre fordøyelse, bedre blodtrykk, mer energi, bedre hud og ikke minst et vektap som jeg virkelig trengte. Når jeg er ferdig med dette DA skal jeg leve slik dere guruer ønsker ;o))
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 18. januar 2008 #3 Skrevet 18. januar 2008 Sånn heeeelt borte fra det du skriver om men hadde ikke du bilder fra før og etter oprasjonen din?
Cat.68 Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. januar 2008 Jo jeg har det. www.swedishflower.piczo.com. Rett før operasjonen hadde jeg gått ned nærmere 20 kilo. varav 11 på ketolyse. de 11 kiloene ble borte på 3,5 mnd.
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 18. januar 2008 #5 Skrevet 18. januar 2008 Skal inn og se Kansje det er den ketolysekuren jeg burde prøve meg på etter fødselen da om ikke alle kg vil gå bort denne gangen, sleit ræva av meg for og få bort det som hang igjen etter Amalie...
Cat.68 Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. januar 2008 Viktig å vite da er at denne kuren er for de som har minimum 10 kilos overvekt eller en bmi over 30. Man skal heller ikke gå på den mens man ammer,
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 18. januar 2008 #7 Skrevet 18. januar 2008 Jeg hadde BMI på over 30 når jeg begynnte og jobbe selv for og gå ned etter fødselen og det var ikke noe morro.. Og hadde 15 kg ekstra som ikke ville gå bort etter fødsel av de 33 jeg la på meg.. Såom det blir like "ille" denne gangen så er den jo kansje et alternativ (for jeg er ikke så flink til og klare og spise sundt og slikt ) så kansje med litt hjelp hadde det gått bedre :-) Du har jo fått kjempe fin mage nå da :-)
Cat.68 Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 18. januar 2008 Takk, jeg er veldig fornøyd med resultatet ja ;o))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå