Gå til innhold

Mamalari, vil du spå meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om jeg vil føde nærmest ul.termin 27.02 el mens termin 10.02? Kan du se hva det blir? Vi har to gutter fra før.

Jeg er født 16.05.77 og mannen min 21.03.74

På forhånd tusen takk!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte et lite spørsmål, hvor stor kommer babyen til å være?

Skrevet

Hei Mamalari! Legger meg inn her og lurer på om du vil spå meg også? Har funnet ut at jeg er gravid med termin 24. september. Hadde en sa i august og lurer derfor på om det vil gå bra nå? Og hvis det går bra, hva blir det? Vil fødselen gå fint? Kommer jeg til å få rundt termin? Ble mange spørsmål her, men håper på svar...:-)

Skrevet

Glemte jo fødselsdatoen min som er 240575

Skrevet

Ser ut som det kommer ei jente nå, får opp at den vil veie rundt 3900 og være 49cm.

Får opp at du vil føde rundt 10dager før ul termin, altså rundt den 17 da:)

Skrevet

Lyst på et nurk

Får opp gutt, tror det vil gå bra. Får ikke opp noe annet ihvertfall. Får opp fødsel på deg rundt den 27.september jeg;)

Skrevet

Takk for at du tok deg tid til å spå meg, det blir spennende å se om det stemmer.

Skrevet

Tusen takk for svaret! Kjekt å se om det stemmer!:-)

Skrevet

Kan du spå meg også, hvis du har tid? Har hatt en MA i uke 12, og lurer på om det vil gå bra denne gangen. Har termin 30. sept. Har en gutt fra før og lurer på om du kan se om det blir gutt el jente hvis det går bra? Trenger du mer info, så si fra;)

Tuuuusen takk:)

Skrevet

Dytter sånn i tilfelle du plutselig skulle få tid;)

Skrevet

Hei mamalari! Slenger meg på her jeg også. Kan du spå meg? Jeg venter mitt 3 barn med termin 26 april. Gutt eller jente?, hvor stor og kommer det til termin?

På forhånd takk!

Skrevet

blir jeg gravid snart? jeg er fødd 12.10.82, å han er fødd 11.05.82..

vær så snill å svar meg på det,

du hadde hjulpe meg mye då.. tusen takk på forhånd:)

klem fra litlo

litlo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...