Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Er ALDRI ute, så imorgen har jeg fått barnevakt og skal i bursdag til en venninne og ut på byen. Til og med overnatte borte, sove (nesten) så lenge jeg vil, juuuuuhuuu!!!! Kommer sikkert til å våkne litt halvkvalm i åtte tiden og ville hjem til mine søte små, he he )
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 så morro ) hvem skal passe de? svarte på det andre innlegget ditt i stad, men det forsvant... hvor/hvem? enebolig? hæ? gleder oss masse til fredag assa ) har ikke sett dete på leeeeenge nå!
velsignet med to Skrevet 18. januar 2008 #3 Skrevet 18. januar 2008 Jeg også! Men jeg gruer meg da....første gangen med barnevakt her. Skal i utdikningslag, så blir borte nesten hele dagen. Huff huff huff hehe
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. januar 2008 åh har ikke sett det andre innlegget jeg! sammen m tærteluska her inne, hihi!! moro, skal på visning på et hus i lommedalen til uka, får vite når på mandag. Det bør ikke bli fredag!!!!!!!!!!!!!!!! kan sende deg en mld så kan du se huset på nettet!!! tante linda og onkel alex skal passe barna, håper det går fint og at lilletass tar flaska, han rynket på nesa og dytta den litt bort igår, var ikke særlig godt... huff. hva skal dere i helgen da\
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå