Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en datter på litt over ett år som får mme på kvelden, trapper ned og skal slutte med mme. Men hvor lenge er det "normalt" å gi flaske med varm melk evt annen væske? Er veldig usikker, hun virker ikke direkte avhengig av flaska, og kan godt legge seg uten.

Vet noen hvor mye meieriprodukter små barn minimum skal ha på en dag?

Håper på hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Datteren min er 16mnd og får fortsatt mme på kvelden drikker da 100ml. Har gitt henne kumelk, men hun blir så løs i magen så det skal jeg drøye med litt. Hs sa at jeg bare kunne gi henne en flaske med mme.

Skrevet

Lillegutt fylte nettopp 1 år, og han har ikke fått flaske på kvelden på leeenge. Siste melka har han fått til kveldsgrøten kl 18, og de siste par-tre mnd har han fått det i tutekopp.

Skrevet

mini får h-melk på flaske på kvelden som er oppvarma, synes det er kos :-)

men mme slutta ho med da ho var 11mnd

Skrevet

Godgutten vår sluttet med mme da han rundet året. Han fikk da lett melk på flasken morgen og kveld. Han er 2 år om 2 mnd og vil fremdeles kose seg med kveldsflasken før tannpuss i mor sitt fang. Vet ikke hvem som synes det er aller mest kos, kanskje mor? Denne skal han i hvert fall få ha så lenge som han vil. Hvorfor ta bort noe som ikke gjør noen skade og er så mye kos. Blir tids nok store barna våre :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...