Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Vi har fått gratis billetter til Ishow, Disney on ice til i morgen. Snuppa blir 2 år i mai. Er hun for liten? Er det vits å dra, eller kan vi prøve? Noen som har prøvd å ha med så små på dette før? Håper på svar...
EnUndreneMor Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 dytter for jeg har lyst å dra til nesteår:D
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 18. januar 2008 #4 Skrevet 18. januar 2008 Har ikke vært der, men har hørt det blir kaldt... Så kanskje ta med en skinnpose???
EnUndreneMor Skrevet 18. januar 2008 #5 Skrevet 18. januar 2008 jeg avr der for lenge lenge lenge siden. og kan ikek huske at det er spesiat kaldt, men husker vi satt langt opp å da var det ikke mye vi så egentlig. så når jeg tenker meg om er det sikkert bare dumtå ha di med.. i og med man kan risikere å få skikkelig rævva plasser.. hehe men er jo fin musikk der da:D
Gjest Skrevet 18. januar 2008 #6 Skrevet 18. januar 2008 Min blir 2 i april og han satt og pekte i vilden sky og syns det var spennende. Jeg hadde også kjøpt en sånn lys-leke ting og han var veldig facinert med å trykke på den. Han satt fint hele første akt. Gikk litt rundt i pausen. Etter pausen var han litt urolig. Fant fram en bolle og han roet seg en stund.... Når den var spist fikk han en eske med rosiner som han spiste litt av. Ble faktisk veldig overrasket over at det gikk så bra som det gikk. Føler han fikk litt ut av det og har du gratis billetter ville jeg hvertfall dratt. Da er det jo ikke så kjipt hvis det ikke funker og dere bare må gå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå