T@NE Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 En vinn-vinn-situasjon! Hei, er det noen som ha lyst på en av vervepremiene på bokklubben.no, som jeg kan verve og du kan verve meg/datteren min tilbake? Hun har så lyst på dukkehuset der, men så har vi ingen aktuelle i vennekretsen for verving akkurat nå. Men vi kan kanskje hjelpe hverandre? Ingen kjøpeforpliktelser, men både du og jeg (de som blir vervet) må være medlem et år. Mvh Tone
T@NE Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 19. januar 2008 Må være flere som har lyst på det dukkehuset eller e annen vervepremie? Tone
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #4 Skrevet 23. januar 2008 Hvordan hadde du tenkt å gjøre det? Du må allerede være medlem for å kunne verve noen og om du allerede er medlem kan du jo ikke bli vervet igjen.
T@NE Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. januar 2008 Jeg/datteren min er medlem i avdeling barn på bokklubben.no, men f.eks ikke i Barnas Lydbøker. Man får dukkehuset eller annen vervepremie uansett hvilken bokklubb av klubbene på bokklubben.no man verver til. Så hvis jeg kan få verve noen der ute til hvilken som helst klubb på bokklubben,no, så kan dere verve meg/oss tilbake i en av bokklubbene (er medlem i Barn og Krim og spenning) Har gjort det med venninner på denne måten før- går helt fint! Tone
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå