hurra og hei! Skrevet 18. januar 2008 #26 Skrevet 18. januar 2008 405 kcal pr 100g wienerbrød, 420 kcal pr 100g kokosbolle
tina_mor Skrevet 18. januar 2008 #27 Skrevet 18. januar 2008 Tull he he De reklamerer med at det er like mye kalorier i 1 - en kokosbolle som - 8 - åtte wienerbrød Disse inneholder hverken mel eller melk Men de du kjøper i butikken ferdigpakket - er nok annet - se www.kokosbollen.no SÅ KOS DERE !
~~¤~~Jøssica~~¤~~ Skrevet 18. januar 2008 #29 Skrevet 18. januar 2008 Eeeeeeelsker kokkosboller:D *sikle* (Nå blir jeg vel liggende våken og drømme om kokkosboller:S.... nåt nais hehe
MikroMidas Skrevet 18. januar 2008 #30 Skrevet 18. januar 2008 Ikke så mye fett, men det må da være mye sukker? Sukker = karbohydrater = Rampestreken legger på seg, GARANTERT!!! )):
~~¤~~Jøssica~~¤~~ Skrevet 18. januar 2008 #31 Skrevet 18. januar 2008 Neida Rampestreken, det er jo mest stivpiska eggehvite. Det lille som er av sjokolade rundt utgjør ikke mye kalorier. Så er du snopsjuk, så gå for kokkosbolla:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå