Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal dere finne på med barna i morgen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en gangs skyld, ikke en dritt!!! Jeg og mannen min reiser bort i morgen, kommer ikke hjem før mandag, gleder meg!! Ungene skal kose seg med bestefar de. ;o)

Skrevet

Leke og kose oss,gå en tur om det er fint vær og besøke oldemor sammen med mormor (til gullet altså..)

Hva skal du da?

Skrevet

Vi skal gå laang tur og gi endene mat ved vannet:-) det elsker mini:-)

Skrevet

om været holder seg så tar jeg lille med på tur og lager bål,å drikker kakao:)

Skrevet

Skal ha bursdag-selskap

Skrevet

Ohh, ikke si det engang. Hvis han ikke blir med besteforeldrene blir det å ha ham med i huset tenker jeg. Og en tur i parken tipper jeg.

Skrevet

Bare være inne og slappe av. Ungen er syk, så det begrenser seg :(

Skrevet

Vi skal på naturhistorisk museum på formiddagen. På ettermiddagen skal vi gå tur og da skal eldstejenten ha med seg Kitty lommeboken sin og kjøpe blad og lørdagssnop. Hun er 3 år.

Skrevet

Vet ikke helt enda hva vi skal. Får se ann været. Har kjøpt en engangsgrill jeg ville bruke i morgen, men her er det mye regn for tiden...ellers kanskje en tur til biblioteket.

Skrevet

Mannen skal bort i morgen på dagen så vi skal vel gå en tur, leke litt, handle helgehandel på rema, og jeg skal i 50 års lag på kvelden og mannen skal være hjemme med ungene siden vi ikke har barnevakt.....

Skrevet

Skal på Hard Rock cafè å spise og så på Disney on ice show etterpå. Gleder oss masse:0) Men først på morgenen skal lillegutt og mannen i huset til frisøren.

Skrevet

min sønn reiser til Oslo/Kløfta i morgen fordi han skal være med bestefar til syden. de drar mandags morgen. Men drar inn tidligere for å være sammens med onkel og å kjøre 4hjulingen sin. den står hos bestefar. så jeg har tenkt til å slappe av og nyte dagen

Skrevet

ehhh, han skal få være med meg på cafe....

Leke hjemme resten av dagen...

Skrevet

Ikke noe spes. bortsett fra trilletur i morgen, men vi skal i svømmehallen på søndag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...