Mille** Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 For en gangs skyld, ikke en dritt!!! Jeg og mannen min reiser bort i morgen, kommer ikke hjem før mandag, gleder meg!! Ungene skal kose seg med bestefar de. ;o)
mamma >to gull Skrevet 18. januar 2008 #3 Skrevet 18. januar 2008 Leke og kose oss,gå en tur om det er fint vær og besøke oldemor sammen med mormor (til gullet altså..) Hva skal du da?
noLadyjustME Skrevet 18. januar 2008 #4 Skrevet 18. januar 2008 Vi skal gå laang tur og gi endene mat ved vannet:-) det elsker mini:-)
kua kalva,drektig igjen Skrevet 18. januar 2008 #5 Skrevet 18. januar 2008 om været holder seg så tar jeg lille med på tur og lager bål,å drikker kakao:)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 18. januar 2008 #6 Skrevet 18. januar 2008 Skal ha bursdag-selskap
Twintipp og himmelblå Skrevet 18. januar 2008 #7 Skrevet 18. januar 2008 Ohh, ikke si det engang. Hvis han ikke blir med besteforeldrene blir det å ha ham med i huset tenker jeg. Og en tur i parken tipper jeg.
Mor til et enebarn Skrevet 18. januar 2008 #8 Skrevet 18. januar 2008 Bare være inne og slappe av. Ungen er syk, så det begrenser seg
*3 prinsesser* Skrevet 18. januar 2008 #9 Skrevet 18. januar 2008 Vi skal på naturhistorisk museum på formiddagen. På ettermiddagen skal vi gå tur og da skal eldstejenten ha med seg Kitty lommeboken sin og kjøpe blad og lørdagssnop. Hun er 3 år.
ape Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 18. januar 2008 Vet ikke helt enda hva vi skal. Får se ann været. Har kjøpt en engangsgrill jeg ville bruke i morgen, men her er det mye regn for tiden...ellers kanskje en tur til biblioteket.
enpå6årogeipå9mnd:) Skrevet 18. januar 2008 #11 Skrevet 18. januar 2008 Mannen skal bort i morgen på dagen så vi skal vel gå en tur, leke litt, handle helgehandel på rema, og jeg skal i 50 års lag på kvelden og mannen skal være hjemme med ungene siden vi ikke har barnevakt.....
Hera Skrevet 18. januar 2008 #12 Skrevet 18. januar 2008 Skal på Hard Rock cafè å spise og så på Disney on ice show etterpå. Gleder oss masse:0) Men først på morgenen skal lillegutt og mannen i huset til frisøren.
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 18. januar 2008 #13 Skrevet 18. januar 2008 min sønn reiser til Oslo/Kløfta i morgen fordi han skal være med bestefar til syden. de drar mandags morgen. Men drar inn tidligere for å være sammens med onkel og å kjøre 4hjulingen sin. den står hos bestefar. så jeg har tenkt til å slappe av og nyte dagen
høstbarn:) Skrevet 18. januar 2008 #14 Skrevet 18. januar 2008 ehhh, han skal få være med meg på cafe.... Leke hjemme resten av dagen...
flashdancepants Skrevet 18. januar 2008 #15 Skrevet 18. januar 2008 Ikke noe spes. bortsett fra trilletur i morgen, men vi skal i svømmehallen på søndag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå