Gjest Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Et vennepar har invitert oss med på 1 ukes seiltur i Kroatia til sommeren. Det er en del av bryllupsreisen deres. Vi har en datter som da vil være 22 mnd. Hun er også velkommen til å være med. Er det noen som har erfaring med å ha med en som er så liten på seiltur? Jeg har aldri vært på seiltur før så jeg aner ikke....men jeg ser vel for meg at det ikke er det enkleste stedet å ha med en liten på ferie?!
Bippe77 Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 Tror ikke du skal tenke på det som noe problem... har selv båt og har møtt mange som er på seiltur med små barn! En god flytevest og observange voksne er tingen! Har sett mange som har skrudd fast sykkelsete bak på seilbåten så sitter ungen der mens man seiler... da går de ihvertfall ikke i veien! Seilbåtene i kroatia er superfine! Ihverfall hvis de skal leie der nede da... Drømmer om å seile der nede selv og kanskje blir det en tur med mine foreldre neste sommer... de drømmer om å leie en stor båt og ta med alle barn og barnebarn nemlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå