meg & to små vampyrer Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Hvordan gjør man med timelister o.l.? Leverer man på nett? Hva slags lønn kan man forvente seg (ikke det at lønna betyr så mye for meg nå i forhold til arbeidserfaring)? Om det f.eks. er enkelt kontorarbeid? Pleier de å følge opp sine arbeidere godt`? Hvilke byrå har dere evt gode/dårlige erfaringer med?
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 Jeg har jobbet for Jobzone og der har de vært kjempe flinke hele veien. Timelister blir faxet eller levert personlig, dette har noe med at arb.giver skal skrive under på timelisten. lønn ev avhengig av hva arb.giver er villig til å betale. Jeg har alltid blitt veldig godt fulgt opp av byrået.
meg & to små vampyrer Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2008 Ok. Hvilken lønn har du fått i timen innen ulike type yrker da? Trenger eksempel så jeg vet hva som er normalt:)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 18. januar 2008 #4 Skrevet 18. januar 2008 Kontorjobb var vel 127kr/timen, kafe var 110kr/timen.
meg & to små vampyrer Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. januar 2008 Takk:) Det kan man leve med når målet er mer erfaring;)
Gjest Skrevet 18. januar 2008 #6 Skrevet 18. januar 2008 Jeg jobbet for en liten tid tilbake for vikarbyrå, kontorjobb. Fikk 135 i timen og leverte timelister på nettet.
meg & to små vampyrer Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. januar 2008 Takk takk Puma:) Hadde dere noe relevant arbeidserfaring og evt utdannelse dere som jobbet kontorjobber? Og har slikt noe å si på lønna?
Gjest Skrevet 18. januar 2008 #9 Skrevet 18. januar 2008 Jeg har gått på handel og kontor på videregående, og hadde noen års erfaring innen kontor. Lønnen kan variere veldig fra hvilket firma du jobber for, og hvilken erfaring du har.
meg & to små vampyrer Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 18. januar 2008 Ok. Vikariatet som var aktuelt i første rekke var på et statlig kontor. Så da er vel lønna så som så
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå