Gå til innhold

Trond Viggos "kroppen" film

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har dvd til salgs? Helst cellene og sirkulasjonssystemet. Skal ha til en skoleoppgave. Koster 190 på nettet og varer i 24 min. Det var dyrt igrunn... Håper noen har noen brukte filmer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

last de no bare ned fra nettet da...

Skrevet

Tro meg,jeg har letet. Masse fra trond viggo, men ikke noe om kroppen... Men er ikke vant til å lete etter filmklipp så har sikkert sett på feil sider. Noen tips?

Skrevet

hmmm.. har aldri søkt etter trond viggo da men.. piratebay, torrent, kan være du finner de på DC++...

youtube da? sjekket der? der finner du mye rart.. bare og laste ned youtube dowloader så kan du laste ned derfra også=)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei! fikk du tak i filmen? jeg har lett lenge etter disse programmene så hvis du fikk tak i de vil jeg veldig gjerne hvite hvor du fant de=)

Skrevet

Jeg fant ikke noen til nedlastning. Men de er tilsalgs på http://www.nfi.no/filmbutikken/resultat.html?op=sok&direction=Trond+Viggo+Torgersen

om ikke linken fungerer, så søkte jeg på "trond viggo cellene" på google. En av de første linkene inneholder nfi.no/filmbutikken

Men det er kun om du vil kjøpe de altså. Lykke til! Jeg endte med å vinkle oppgaven min inn på å lage et eget skuespill. ;)

Skrevet

190,- er vel ikke dyrt? Syntes det var rimelig, jeg..!

Skrevet

Tusen takk, æ får prøve der. syns de kunne sendt det på tv nytt så æ kunne tat det opp. blir litt dyr hvis æ skal kjøpe alle episodene.

Skrevet

Det er for hver episode, og de varer bare 24 minutter. Om det var som en vanlig film på 1,5-2 timers varighet så er det ikke dyrt, men om du skal kjøpe alle ti eller elleve 24 min så blir 190 kr pr film waaaay too much.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...