Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 fikk brev i posten her om dagen om at os var stoppet pga ikke lev egenerklæring. men saken er den at den kom litt sent. fikk ikke sendt den før i romjula. og da var de vel sikkert stengt slik at de ikke fikk åpnet brevet før etter nyttår. d sto i avslaget at de kunne vurdere det på nytt når de fikk egenerklæringen, men de har jo fått den og jeg har også sendt inn skattekortet! har noen av dere opplevd at den har blitt stoppet og fått den igang igjen ganske raskt? Eller hva skjer? trenger ikke høre at jeg skulle ha levert den tidligere, da det er grunner til at den kom så sent som den gjorde.... finner ikke igjen innlegg om dette her..
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 Ta kontakt med dem,forklar hva som har skjedd. dette kan de ordne med en gang, slik at du får penger innen få dager:)
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #3 Skrevet 18. januar 2008 Da tar du en telefon til nav og forklarer de hva som har skjedd. De har sikkert fått den nå. Hende med meg en gang at de sendte ut at OS ble stoppet på grunn av manglende egenerklæring. Men de hadde fått den, bare ikke registrert den.
3 blå Skrevet 18. januar 2008 #4 Skrevet 18. januar 2008 Jeg også glemte å sende inn egenerklæring og fikk brev forige helg om at os ble stoppet. Snakka med nav denne uken og måtte søke os og barnetilsyn på nytt. Leverte alt dette denne uken og da skulle jeg få os for januar og februar neste mnd. Kjipt, men man lærer av sine feil
Gjest Skrevet 19. januar 2008 #5 Skrevet 19. januar 2008 hva er egenerklæring ?? hjelp... kanskje det er derfor jeg ikke har fått os jeg har flyttet nettop og glemt å melde adresse endring...
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2008 #6 Skrevet 19. januar 2008 Dette skjedde meg denne måneden, jeg ringte ned og forklarte dem hva som hadde skjedd og hun satt i gang tiltaket med en gang. Jeg skal ha pengene innen mandag/tirsdag mente hun
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå