Gå til innhold

Dere kloke gravide damer.. :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forrige mnd var mensen min 5 dager forsinka, mye som skjeddei familien da, så kan være at det bare var slik, eller kunne det ha vært en SA?, mensen var akkurat som vanlig.

Testa positivt i går:) hurra! MEN, viss jeg hadde en SA, kan det være dette som henger igjen da?

Har murringer som bare pokker, gigantiske humørsvingninger og ømme pupper.

Tør liksom ikke håpe på at det er en spire i magen min nå, men har jo fått en svak positiv test....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

takk for tittelen "kloke" he he.............

må vel få gratulere deg,du er nok gravid ja,jeg tror overhode ikke at du har hatt no SA.jeg har hatt det to ganger og jeg hadde sykelig vondt i magen,vonde sammentrekninger og myyyye blødninger,så det merkes vanligvis stort sett om det er en SA man har /har hatt.og når du sier at mensen var akkurat som vanlig så var den det,syklusen kan variere med flere dager,så 5 dager over er ikke så unormalt,anbefaler deg og ta en ny test om en uke,men jeg er så og si 100% sikker på at du er gravid.grattis og lykke til

Skrevet

Hei! Har du tatt testen nå før forventet mens?? Den kan være veldig svak da. Det har den vært for meg de tre gangene jeg har vært gravid og så har testene blitt sterkere blå etter forventet mens.

Skrevet

Hei!

Hadde en lignende opplevelse selv, gikk 5-6 dager over tiden (uvanlig for meg, men tok en gravtest, og den var negativ) Men jeg hadde skikkelige tak dagen før mensen, og jeg har aldri menssmerter, så jeg begynte å lure om det allikevel var en SA. Fikk som sagt mensen dagen etter.

MEN litt over fire uker senere var testen positiv. Ikke vet jeg om jeg hadde en SA måneden før, men jeg vet at jeg ble gravid to uker senere! Gled deg du, det er sikkert en spire hos deg og!

Håper for deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...