Gå til innhold

SA 2 JAN. TESTET I DAG SVAKT KRYSS

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Var 7 uker på vei når jeg hadde en sa og blødde lite etter dette men det varte noen dager. Prøvde en cb i dag tidlig og fikk et veldig svakt kryss. Regner med at dette er ettervirkninger etter sa.

Hva hvis jeg tester om en uke eller 14 dager og får et veldig tydelig kryss?? Da må det vel bety at jeg er gravid eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du bør gå til legen å ta to blodprøver for å få et sikkert svar. Hvis HCG er på vei opp så er du gravid og hvis den synker så er hormonene på vei ut av kroppen. Det er noen her inne som har hatt HCG i kroppen veldig lenge etter en SA

Skrevet

Kan jo være begge deler :) Men hormonene kan henge igjen i 6-9 uker etter sa/ma. Men blir krysset sterkere kan du vel kanskje dra til legen å måle Hcg der, da får du iallefall et sikkert svar! Masse lykke til i allefall :)

Skrevet

heisann.

Jeg hadde en MA og utskraping den 15. desember (skulle vært 10 uker da). Jeg har FORTSATT positive tester. Var litt engstelig så jeg ringte sykehuset, som sa jeg skulle teste igjen om en uke (ca. 6 uker etter) og evt. da komme inn og ta blodprøve. Foreløpig er det nok normalt om du tester positivt.

Klem og lykke til!!!

Skrevet

Hadde hcg i kroppen leeenge etter MA. Trodde jeg hadde en SA når jeg fikk mens igjen fordi den var så kraftig, men det hadde jeg altså ikke :) Men det er lurt med blodprøve som de andre sier :)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...