Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Da jeg og bf var sammen var han drømmetypen for meg. Vi hadde det helt kanonbra sammen. Vel...helt til vi fikk datteren vår. (Hun var planlagt, men vi visste jo ikke hva det innebar å få ansvaret for et barn). Det ble et skikkelig stress for oss, og det tæret virkelig på forholdet. Vi kranglet om alt og ingenting. Da jenta vår var to år gammel ble vi enige om at det beste for oss alle tre var at vi skilte lag. Og det gjorde vi. I årene som gikk hadde han vanlig samvær, og alt fungerte greit. Han hadde et par forhold, men de utviklet seg ikke til det helt store. Jeg for min del var alene med datteren min hele veien. Og det var slik jeg ville ha det. Da datteren vår var 8 år fant faren hennes den store kjørligheten, og jenta mi fikk ei stemor. Hadde ikke problemer med det i det hele tatt jeg. Jenta mi kom hjem blid og fornøyd etter hvert samvær hos faren og stemoren, og det gjorde meg fornøyd også. Et par år etter fikk de et barn sammen, og datteren min var den stolte storesøsteren. Hun var helt i hundre hver gang hun kom hjem. Etter hver samværshelg fortalte hun meg ivrig om hva som skjedde der. Og inntrykket jeg satt igjen med/sitter igjen med er at de er den perfekte familien. Jeg kjenner et sug av sjalusi. Jeg er sjalu på at en annen kvinne får det til å fungere med eksen min. At hun får ham til å være den flinke og gode mannen/familiefaren. Det var jo det jeg egentlig ønsket for oss...meg, ham og datteren vår. Jeg synes det er kjipt at han ike ønsket å ha det slik sammen med meg. Jeg må innrømme at jeg angrer på at jeg gikk og at jeg lot ham gå den gangen. Hadde jeg hatt tolmodighet og ventet til han ble litt modnere, så hadde det kanskje endt med at han var vår gode familiefar den dag i dag. Dessverre får jeg aldri vite det. Håper det slutter å gnage hos meg en dag.
januarsurprise Skrevet 26. januar 2008 #2 Skrevet 26. januar 2008 Hmm.. det hørtes vondt ut. Håper du finner den store kjærligheten også. Høres ut som du allikevel setter pris på at datteren din har det fint når hun er hos faren sin - og det er jo kjempebra da. Lykke til da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå