Plutseliten :) Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Datteren min er konfirmantleder for årets kull Kjørte henne opp i kirken i sted for helgesamling, i kveld er det ledermøte for planlegging av resten av helgens opplegg. Gikk inn en tur jeg,i den vakre lille hvite kirken på toppen..sånn helt alene....og tente et lys. Det er ikke noe jeg bruker å gjøre,men det har vært en vanskelig tid her, med mye bekymring for lillegutt...så det føltes godt med litt stille tid for meg selv. Og da tente jeg likesågodt et for deg også Du kjenner til stedet,du har så mye å styre med og du er et fantastisk menneske av det jeg har fått inntrykk av,så jeg tenkte du trengte litt lys og stilletid du også ) Varme klemmer fra
dritgrei hei hei! Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 Nå måtte jeg gråte.... den lille fine kirka mi.... der har jeg vært rørt til tårer av konfirmanter mange ganger, og nå kunne jeg se for meg hvordan det erd er... de store trærne, og snøen og den deilige rene lufta når man kommer litt høyere enn eksoskaos... Nå ble jeg glad, tusen, tusen takk! god klem tilbake fra meg til deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå