Gå til innhold

Dette syns jeg var dårlig gjort av foreldrene mine...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten vår som blir 4 år på mandag, drikker ikke brus (liker ikke), og vi syns det er greit at han kan holde seg unna så lenge som mulig. Dette er foreldra mine fullstendig klar over.

Men, da han var der i går, hadde de "lurt" han, med å si det var epledrikke (var Fanta), og da drakk han brus, og var sååå stolt av det.

Jeg syns det er veldig dårlig gjort av foreldra mine og ikke respektere våre grenser. Og disse grensene er de så klar over, fordi vi har hatt diskusjoner med dem ang. sukkerinntakk siden eldste var 6 mnd :-s

Kjenner jeg ble skuffet over dem, for de har det siste året sagt at de respekterer oss, og kommer ikke til å tråkke på våre grenser. Liksom.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja men så må du for pokker sette ned foten i stedet for å sitte her å syte da. Du fremstår bare som patetisk.

Skrevet

Vet du, det der er vanvittig frekt!!

Jeg har heldigvis foreldre som ringer meg og spør om det er greit at fireåringen får en is liksom. Er utrolig glad for at de gjør det. Heller litt ekstrem den veien enn andre veien.

Skjønner virkelig ikke hva poenget med å stappe ungene full av usunne ting når de engang ikke liker det.

Sukk:-/

Skrevet

Fikk du forklaring på hvorfor de gjorde det?

Respektløst ovenfor dere voksne, og fakstisk dårlig å lure sønnen din.

Skrevet

Ja,fader heller.Da hadde jeg blitt sur og skuffet og!!

Er jo kjempe bra egentlig at han ikke liker brus da,så er vel ikke noe poeng i å lure han til å drikke det..

Er ikke alltid så freit med disse foreldrene våre gitt..

Skrevet

skulle stå m"greit" og ikke "freit"...;)

Skrevet

Gnurk: Gå og spør foreldra dine om du kan få lørsdagsgodtet, hvis du kjeder deg!!

Honningmelon: Jeg syntes det var dårlig gjort ja, og ikke minst respektløst. Fortell dem akkurat hvordan du føler det, og legg vekt på at det skuffer deg/sårer deg at de ikke kan repsektere deres ønske.

Skrevet

Hehe, jeg ler av Gnurk. Greier ikke provosere meg.

Vi har hatt 100 diskusjoner ang. hva vi mener om sukkerinntak, og nå trodde vi jo at de hadde forstått at vi bestemmer. Vi er ikke hysteriske ang. sukker, men når vi har sagt en ting, så regnet jeg med at de respekterte det.

Skal vel dit på middag i helga, så kommer nok til å melde fra til dem da, ja. Var på jobb da de leverte 4-åringen, så fikk ikke snakket med dem. Er ikke redd for å si det jeg mener, så de skal få klar beskjed.

Skrevet

Kjeften på deg du da Stor_smil,. Det hjelper da for faen ikke at dere møkkakjærringer skal sitte og oie og okke fordi foreldrene til HI er fæle.

Skrevet

Gnurk: Huffa.. fornærmet nå??

Har mamma og pappa gitt deg husarrest på fredagskvelden?? Så kjipe azz!!!

Skrevet

Hehe, ja du er nå morsom da, Gnurk, det skal du ha :-)

Og forresten, de er ikke sååå fæle da. Bare litt.

Skrevet

Flott Honningmelon!

Dersom besteforeldrene syntes det er "stas" å kunne servere noe som barnet ikke får hver dag.. så oppfordre dem til å kjøpe inn litt "spesiell" frukt, eller lag litt artig vri på middagen.. har f.eks sett noen forskjellige kreasjoner med potetmos..hihi

Skrevet

Gnurk er her bare for å lage kvalm.

Uansett hva vi sier vil vedkommende bare svare på en uhøflig måte. Det beste er om vi ikke kommenterer vedkommende i det hele tatt!!

Når det er sagt; besteforeldrene bør alltid respektere foreldrenes regler, slikt blir det bedre familieforhold av :-)

(Sagt av ei som nå bare gir blanke i hva besteforeldrene gir - og det funker fint det også... bare barna ikke er der for mye!!)

Skrevet

Må nok gi klare beskjeder til mine foreldre, for barna våre er der ofte. For ofte til at de kan få servere dem det de vil.

Jeg er litt spent på å høre hvorfor de måtte gjøre det.

Skrevet

Så frekt av de! Jeg hadde blitt sint, ja. Lure han til å smake. Idiotisk...

Skrevet

Ja, jeg ble faktisk litt sjokkert. Trodde vi var enige.

Skrevet

Ikke sant? Var det bare for å få et morsomt fjes i 10 sekunder? Det er ikke noe galt i å ikke like brus!!

En av mine spør pent om kaldt vann når noen vil servere brus. Det smaker bare ikke godt, for alle!

Alt sukkeret, og fettet, vi får i oss i løpet av livet er skremmende! Har hørt leger si de ser 11-åringer med blodårer som ser ut som en 40-årings på innsiden. Det er all grunn til å være tilbakeholdne!

Stå på krava!

Skrevet

Jeg tror faktisk det var bare for å få et morsomt fjes, ja. Er derfor de har villet dytte i han ting siden han var baby.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...