Gå til innhold

Hjelp meg! Ang googling!!!!!!!! Please!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan får jeg bort det jeg har googlet på? Fader! jeg googla på en eks og det var dumt. Nå når den første bokstaven i navnet hans skrives så synes jo hele navnet! Pøkker!

Hvordan kan jeg få vekk det da? Alt som er googla på synes jo!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå på tools, inn på browsing history, så står det vel delete history mener jeg.. men da sletter du alt som er av nettsider dere har vært på.

Evt hvis du har nyeste versjon av internett explorer, gå inn på stjerna som er nesten øverst til venstre. Gå så inn på history og den dagen du gjorde dette. Da må du lete deg fram til google.com,velge dette og finne navnet. Deretter delete... skjønte du? :-D

Skrevet

Når jeg sletter historikken så sletter jeg fortsatt ikke søkeordene om du skjønner..? Når jeg skriver inn "Tr" Så vises alt som begynner med tr...

Det gjør det forsåvidt når jeg skriver ney innlegg her på dib og. Hvordan sletter jeg det?

Har ingen stjerne øverst til venstre tror jeg..bare Favorites!

Skrevet

Fant dette for deg jeg:

In Internet Explorer and Firefox, start typing out the entry you want to be rid of, wait for the browser to suggest it in a drop-down listing below that form, then select it. In IE, press the Delete key; in Firefox, hit Shift and Delete.

Må du slutte å søke på eksene dine nå da:-P

Skrevet

Hehe, jeg fant det ut! Var jo bare å trykke pil ned og delete!

Takk for hjelpen. Skal aldri gjøre det igjen;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...