Gå til innhold

Au! Møkkadag!Pass dere på isen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en dag! Det hele startet med at den gamle drittbilen stoppet fordi batteriet var tomt. Vi skulle dra fra sykehuset der vi hadde besøkt svigermor i dag morges. Etter mye om og men, fant vi til slutt en som gadd å låne oss litt batteri gjennom startkablene.

Da jeg skulle til legen for å prøve å få en fysio eller akupunkturbehandling på tennisalbuen min, måtte jeg gå.

Jeg kunne ikke få noen behandling mot betennelsen i armen annet enn en skinne (som hjelper halvveis) fordi ingenting er mulig når man er gravid.

På vei hjem, tenkte jeg at jeg skulle gå innom et kjøpesenter og kikke litt på gode vintersko. På vei over broa til kjøpesenteret, mistet jeg balansen på glatta. Jeg bare sklei, og gelenderet var så glatt at jeg ikke fikk tak. Gikk på ryggen, men halebeinet først og slo meg skikkelig.

Jeg endte opp på føden. Lakk litt fostervann, men det er ok nå.

Måtte være der til observasjon i tre timer. Er dritsliten. Veldig stiv og støl og godt forslått.

Det helt duste er at jeg må over den broa på vei til jobb hver morgen. Nå må jeg skaffe meg noen brodder. Også skal jeg ringe kommunen på mandag og minne dem på å salte der.

Faen as.

Møkkadag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff hørtes ikke bra ut,men godt alt endte bra alikevel, på med brådden å gå forsiktig! typisk noen dager bare samles alt opp. i morgen må jo bli bedre!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...