Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Jeg er 13 uker på vei og hadde 5-6 kraftige blødninger med friskt blod i går hvor jeg kjente at blodet kom i store mengder av gangen. Bare småblødninger i dag.Har ikke hatt smerter. var til UL og fikk konstantert et bankende hjerte hos babyen og en lang og fast livmortapp i går. Klarer liksom ikke slappe av likevel. Flere som har opplevd dette og det gikk bra?
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 hei. jeg hadde blødninger på den tiden jeg også, kom mye når jeg var i bevegelse,holdt seg rolig med blødninger når jeg holdt meg rolig. og nå er jeg i uke 28 lykke til
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #3 Skrevet 18. januar 2008 TAKK for svar:-) Bra å høre at det kan gå bra likevel!
*Super*Mamman* Skrevet 18. januar 2008 #4 Skrevet 18. januar 2008 Hei. Jeg blødde masse fra uke 13-17. Var noen ganger helt sikker på at det hadde gått galt, men alt var OK. De fant ikke ut hvor blødningene kom i fra...
lillepixie Skrevet 19. januar 2008 #5 Skrevet 19. januar 2008 Hei! Jeg hadde en styrtblødning med friskt blod i uke 7-8. Blødde brunt blod noen dager etter dette(gammelt blod). Ble engstelig, dro på legevakten og fikk påvist bankende hjerte. Er å i uke 26, har ikke hatt flere blødninger og et greit svangerskap hittil. Det sies at en av fire gravide opplever blødninger i svangerskapet og når du har sett et bankende hjerte på ul er det over 90 prosent sjanse for at det skal gå bra! La den tanken berolige deg, vær så snill. Lykke til videre og kos deg!
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2008 #6 Skrevet 19. januar 2008 Hei! Jeg blødde omtrent hver dag de første 4 mnd.. Dvs. hadde somregel små blødninger/brunt utflod osv.. Men Styrtblødninger 3 ganger på denne tiden. Alt gikk bra med min, lege og jordmor kalte det for hormonelle blødninger.. Alt går bra skal du se! men det blir ikke bedre av å gå å engste seg desverre:( Lykke til;) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå