Gjest Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 INGEN bæsja seg ut i det vi skulle dra for å rekke bussen, ingen slo seg vrang og vi fikk GOD tid...været var fint, ungene blide. Minsta sov seg igjennom de 40min turen tok og 2åringen satt pent og titta ut og peka på bilene. Ingen hylte etter "lade" på butikken, ingen raserte legekontoret eller hylte der, ingen herja på venterommet...og ingen slo seg vrang i vogna på vei hjem til mormora! NYDELIG dag!! Jeg fikk meg en vanvittig god trim tilsammen 8km gange på vinterføre, både oppover og nedover med fullt lasta vogn som veide ca 60kg( (min egen kroppsvekt) Slitsomt, men godt på et vis.... Kaffe og kaker hos mamma...så ble vi henta av gubben...shopping..og nå står han og fikser taco til oss.. Mmmmmm.... LIfe is good!!!
Stor_smil Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 Kjenner til følelsen! Utrolig godt med sånne deilige forfriskende og ikek minst energigivende dager ;-) Kose dere med taco...
ToPrinsesser<3 Skrevet 18. januar 2008 #3 Skrevet 18. januar 2008 Så bra alt gikk bra; kjenner meg godt igjen i sånn stress og gruing på forhånd. Ha en fin fredagskveld!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå