Gå til innhold

Soo! Blir gal!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en sønn som er ca 6mnd. Var utrolig sliten i kveld, og var ikke noe artig å løpe inn å putte i smokken til lillegutt hele tiden. Han hadde lagt seg, men ville ikke sovne med en gang.. Spurte samboer om han kunne gjøre det i dag, da fikk jeg som svar, at det kunne han ikke. Han skulle visst på butikken.. Ok tenkte jeg. Men sa at det er jo typisk svar fra han. Oxo sa jeg at, du har jo aldri lagt han, og nå er jo han 6mnd.. Vet dere hva han svarte da? Soo. Det var det svaret jeg fikk. Blir gal her jeg sitter. Måtte bare få ut litt irritasjon!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja men så gjør noe med det da dit patetiske kvinnemennske. Ikke rart at mannen din ikke gidder når du oppfører deg sånn.

Skrevet

Ja, gjør noe med det. Kommer ikke noen vei med å sutre her. Vi kan ikke sette samboeren din på plass.

Skrevet

Såpass ja. Og dere tror liksom ikke jeg har prøvd det? Har nok prøvd det meste ja, men tror dere det hjelper? Not. Uansett hvor mye vi prater om det, så tar han ikke mer ansvar. Men bare kall meg hva dere vil. La det innlegget ut for å få ut irritasjon, for nå er jeg lei. Men ha en fin helg folkens:-) HI

Skrevet

For eksempel:

Gjør babyen klar, god og mett og tørr. Ta på jakke og sko. Gå inn i stua og plasser baby på fanget til far. Si at du tar deg en tur i butikken og litt forskjellig annet, tilbake om to timer. Lykke til til pappa!!!:-) Ha det bra så lenge:-) Gå ut av døra veldig fort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...