Gå til innhold

Ingen leger her vel? U/T

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke di ville sagt det i såfall.....!!!??? Eller`?

Skrevet

Nei du har vel rett i det.....dumt spm....

Skrevet

Har en mnd tid hatt en hodepine som kommer og går,og blir innimellom blir jeg svimmel og halvkvalm, blir varm gjennom hele kroppen,føles som om jeg skal besvime. Dette er ofte over på noen sek,men er veldig ubehagelig.

Får likssom hetetokter også iblant.

Hodepinen er ikke "vanlig" hodepine,men det føles som jeg har en diger sekk liggende oppå hodet,hodet kjennes veldig "tungt". Dette flytter seg fra både fremme på hodet,og bak på hodet.

Har vært hos legen flere ganger med dette,er for tiden sykmeldt.

Var der i går og skal tilbake på mandag. Har vært hos 2 forskjellige,og skal til en tredje på mandag (dette fordi de har så fullt,men vil likevel at jeg sk komme så ofte)

Den første mente det kunne være spenningshodepine,hun andre jeg vært hos nå mener det er noen krystaller i ørene som er i ubalanse(dette tar hun nooen manøvrer på meg får å prøve å få på plass).

Det er mulig at begge har rett og at dette bare er en bagatell,men jeg klarer likssom ikke la være å være litt ekstra bekymret når det er hodet.

Vet egentlig ikke helt hva jeg vil med innlegget her heller,lurer vel bare på om noen har peiling på sånne ting her,og om jeg burde forlange å få en time til CT eller MR bare får å evt utelukke ting....?

Takk for at dere gidder å lese.:-)

Med hilsen fra en mulig småhypokonder her....

Skrevet

Herregud Bea, har du mensen eller? Kan jo hende at det er leger her inne selv om de ikke svarer på innlegger for da kommer du 1000 innlegg der de må gjette hva det feiler folk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...