05juli Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Hvor lang tid tok det før dere ble vedre etter at dere hadde begynt med antibiotika?
Gjest Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 Ble ikke bedre av antibiotika fordi betennelsene var "innkapslet". Dersom du ikke blir bedre iløpet av noen dager bør du kontakte legen på nytt. (Ikke ment for å skremme, bare for at du skal være obs på det...) God bedring :-)
Gjest rufusa Skrevet 18. januar 2008 #3 Skrevet 18. januar 2008 antibiotika? Dro ikke til legen jeg, tenkte det ville gå over av seg selv, og det gjorde det - men var rimelig forferdelig vondt da det stod på da... Men, ville jo ikke ha noe antibiotika inn i poden!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå