Gå til innhold

Noen som har hatt brystbetennelse?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid tok det før dere ble vedre etter at dere hadde begynt med antibiotika?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble ikke bedre av antibiotika fordi betennelsene var "innkapslet".

Dersom du ikke blir bedre iløpet av noen dager bør du kontakte legen på nytt. (Ikke ment for å skremme, bare for at du skal være obs på det...)

 

God bedring :-)

 

Skrevet

antibiotika? Dro ikke til legen jeg, tenkte det ville gå over av seg selv, og det gjorde det - men var rimelig forferdelig vondt da det stod på da... Men, ville jo ikke ha noe antibiotika inn i poden!!!

Skrevet

Jeg ble bedre etter et par dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...