Gjest Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 8 måneders prøving, og fremdeles ingen resultat... Nå kom tanta 5 dager for tidlig også. Hvorfor det?? Kjenner vi begynner å bli litt slitne av dette her, ønsker oss jo et barn til så veldig sterkt! Vet det er så mange som har slitt mer enn oss foreløpig, men må bare få ut litt frustrasjon her. Hvorfor skjer det ingenting? Har vanligvis helt stabile sykluser på 28 dager, så skjønner ikke helt dette, men, men... Får bite i det sure eplet, og manne seg opp til nok en pp da.... Sukk...
tigergutt<3 Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 ikke mist motet. Vi brukte litt over 2 år på å få til tulla vår og nå har vi jaggu brukt enda mer på å få til dagens spire. Det er vel naturlig å bli lei ved TR besøk eller negative tester, men det kommer alltid nye muligheter. Har dere vært til utredning? Er det noen grunn til at det tar lang tid? Hvordan gikk det første gangen?
Gjest Skrevet 18. januar 2008 #3 Skrevet 18. januar 2008 Kjære Miemamma. Jeg kan jo ikke svar på noen av spørsmålene dine, men jeg vil sende deg en stooor og varm trøsteklem og si til deg at du må ikke gi opp håpet, for veldig snart får du en liten spire, det er jeg sikker på Prøv å slappe av og kanskje til og med slurve litt med prøvingen, er ofte da spiren kommer vettu ;-) Stoor klem til deg
Gjest Skrevet 18. januar 2008 #4 Skrevet 18. januar 2008 Takk for oppmuntrende ord, Tidelibom og Nonnings Og gratulerer så mye Tidelibom, så utrolig kjekt at det har klaffa for dere!!! Så moro når de som har prøvd så lenge endelig får det til Jeg har ikke vært til utredning, og føler vel ikke for det enda heller. Tror jo fortsatt at vi skal klare dette fint på egenhånd Bare blir så lei hver gang den dumme tanta melder sin ankomst. Førstemannen vår klaffa på første pp, derfor hadde jeg vel bare trodd at vi skulle få det til ganske raskt med nr 2 også... Bare kjenner at jeg er litt redd for sekundær infertilitet, men det stemmer liksom ikke det heller, for vi mista en i slutten av september, så da vet jo at vi kan få det til igjen. Tror helt sikkert du har rett Nonnings, slurve litt og ikke telle dager og datoer er nok fornuftig Har ikke testet EL på flere måneder heller jeg.Hvordan går det forresten med deg? Skrev jo litt på en tråd med deg for en stund siden minnes jeg Dette ble langt og sikkert rotete, men så greit å få det ut Klem
Minesmå:)+en til! Skrevet 18. januar 2008 #5 Skrevet 18. januar 2008 VET hvordan du har det akkuratt der du er i prøvinga... vi prøvde nesten 1,5 år på å bli gravide... Ikke gi opp, men heller gir ned litt. Da vi begynte å gi litt opp og skulle få utredning satt den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå