Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 var på føden på informasjon og omvisning, og fikk høre at de satte den rett etter ei rie :-) Man fikk først et lite stikk med bedøvelse, så satte de epudiralen etterpå. Hun sa det kunne være vanskelig å sitte stille under ei ri. Hadde tenkt på det, så dette hørtes jo kjempebra ut :-)
wilma<3 Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 På meg satte de den "på toppen av en rie", da kjentes d ikke for d var så vondt alikevel....
jente08&jente2010<3 Skrevet 18. januar 2008 #3 Skrevet 18. januar 2008 ja..på meg og satte de på toppen av en rie... for da kjenner man ikke smerten av å sette epiduralen:) kjente ikke det i det hele tatt!
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #4 Skrevet 18. januar 2008 Jeg måtte si fra når riene kom, for da tok de en pause. Var for at man skulle sitte helt stille sa de.
Kakebakesøte Skrevet 18. januar 2008 #5 Skrevet 18. januar 2008 Jeg fikk også beskjed om å si fra når det kom en rie. Og det gjorde det hele tiden og de tuklet veldig lenge- vannet gikk også under denne situasjonen. Hehe.. men til slutt fikk jeg da denne epiduralen og verden ble så flott hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå