Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 deilig middag nå.... Vi orket rett og slett ikke styre med middag, siden ungdommene skulle på farta i kveld. Så vi slang oss med et vennepar og hadde med lille rosa. Deilig mat og deilig med frøken som skal smake på absolutt alt som kommer på bordet:-) At den lille kroppen kan stappe seg full med så mye mat er over min forstand, men pappan er ikke så borte han heller altså;-) Skulle jeg gjort det samme, hadde jeg rullet!!! Nå har jeg kjøpt meg ny film; Stolthet og Fordom, og skal prøve å overtale sambo til å dele den med meg. Skjønt jeg tviler på om jeg lykkes. Det er vel kanskje i overkant hva jeg kan forvente meg av kos og klin;-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 Mat ska`rem ha..... Deilig med god mat. Når jeg tenker meg om er det leeeeeeeeenge siden vi var på retaurant. Ehhhh nei, det var det visst ikke... Var visst første helgen i jan. da var vi en helg på badeland i Sarpborg. Hotellrestaurant må vel telle??? Og godt med barn som spiser det meste. Knerten har en veldig spesiell favoritt. Brødskive med makrell i tomat og servelat på samme skive.....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2008 Hehe, akkurat de to påleggene spiste lille rosa idag tidlig også;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå