Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Det har da aldri (i min tid her inne) vært så stille og rolig som det har vært de siste ukene. Tror rett og slett tante sofie må frem med pekefingeren sin igjen og stramme opp litt! Det har hjulpet før:-) Så nå jenter: Ikke sitte og sniklese mer, men bidra aktivt selv til å holde siden oppe i samme ånd som vi har klart så lenge:-) Hepp hepp!!!! Det ender med at vi ender inne på skravle og krangler med småjentene til slutt, og sånn skal det vel ikke være eller??? Noen som er intr i å opprettholde denne siden sammen med dritgrei og meg eller???? Eller skal dere bare sitte der med de travle livene deres og sniklese om oss andre sine begivenhetsrike dager;-)))
frøydis m/ 4 Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 Uff, der ble jeg tatt i sniklesing igjen! :-) Nå er det bare disse siste ukene jeg har kjent til dere, men jeg syns det er så koselig å være innom her og lese¨. Dere er en gjeng med staute, kjekke damer. det blir noe annet enn å kikke innom "skravle" eller "krangle" sidene!!! Føler ikke at jeg er helt husvarm i forumet ennå, men har veldig lyst å bli bedre kjent med alle modne damer. Skal jammen prøve å bidra litt mer, men ikke alltid at skrivekløen klør her... Ha en fin fredagskveld!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2008 Jippii!! Da telte vi en til:-)) Det hjelper alltid å bli litt streng skjønner du;-)) Her er det bare å kaste seg ut i det! Skrive og le og gråte og klage:-) Ha en flott fredagskveld sjøl:-)
Plutseliten :) Skrevet 18. januar 2008 #4 Skrevet 18. januar 2008 Er her jeg da...så ofte jeg har tid og mulighet Men klart det har blitt litt amputert med sykdommen til minstemann,og desverre har det vært det innleggene mine har dreid seg om for det meste den siste tiden....Skal skjerpe meg på det! Prøver å svare nedover rekkene og holde meg oppdatert,men ender avogtil med en felles hilsen ) For å skravle med kranglerne og krangle med skravlerne gidder jeg ikke bruke tid på Klem skal du få,for det har jeg alltid tid til å dele ))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. januar 2008 Herlig!!! Du har jo vært en av de mest aktive her inne da - det skal du jammen ha:-) Selv med alvorlig sykdom har du orket å joine oss her inne. Det er fint å kunne dele vet du:-) Jeg har vært sløv selv i det siste. Mest pga dårlig form og dårlig tid. Men skal prøve å skjerpe meg jeg:)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 18. januar 2008 #6 Skrevet 18. januar 2008 Og vips så var jeg her igjen.... Synes jeg er her hele tiden jeg.... Det er jo dere andre som ligger på latsiden. Jeg har bare hatt guttene hjemme fra bhg. i 2 dager og da breser det opp litt... Men det er kipt å skrive når ingen er her for å svare )
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. januar 2008 Ja, du har vært så flink så!!! Og fortsett nå med det da:-))
dritgrei hei hei! Skrevet 19. januar 2008 #8 Skrevet 19. januar 2008 Når det er invitert til formiddagsfester med vafler og kaffe så dukker det opp den ene soppen etter den andre... :-) kosleig det da i alle fall :-)))
♥Snulder Skrevet 19. januar 2008 #9 Skrevet 19. januar 2008 Hei hei;=) Er her såvidt... Her har det vekslet mellom forkjølelelser, oppkastsjau, infeksjoner både her og der siden uka før jul!!! Akkurat nå har jeg halsbetennelse og pipende stemme... så jeg innrømmer glatt at jeg har lite overskudd for tiden!!! Men å krangle med småjentene på Skravle???? Nei det er ikke noe alternativ altså!!! Nå krysser jeg fingrene for at det går mot lysere tider både årsmessig og helsemessig!!! Klem!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 19. januar 2008 Uff da! Det høres ut som om vi sliter med de samme symptomene både Snulder og Klattisfamilien! Hmmm..........hva gjør dette her da mon tro?? Kanskje smitten kom med det flotte julekortet vi fikk av dere forresten!! Det var bare sååå fint da!!!!!!! Du er flink som orker å lage sånt midt i alt annet - jeg er imponert!!
♥Snulder Skrevet 19. januar 2008 #11 Skrevet 19. januar 2008 Hehe.. ja kanskje det var et slikt "bakteriekrigskort".... Huff.... Neste gang så skal jeg lage dem med hansker på og dusje dem i antibact før postgang;=)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #12 Skrevet 19. januar 2008 Hehehe, da tar det av ja:-)
peonererfine Skrevet 19. januar 2008 #13 Skrevet 19. januar 2008 Jeg er her! Har også merket at det har vært stille. Men jeg er ikke av de mest aktive skribentene her inne. Skal 'stå på' framover! :-)
Sara Rompompei Skrevet 19. januar 2008 #14 Skrevet 19. januar 2008 *Holder høyre hånd på hjertet og venstre hånd opp mot skjermen* - Jeg lover på tro og ære at jeg skal trykke på innloggingsknappen hver dag og at jeg skal slutte å smuglese. Det er slettes ikke pent av meg og jeg skal sporenstreks ta meg en tur inn i skammekroken min.
Karomamma Skrevet 19. januar 2008 #15 Skrevet 19. januar 2008 Er du frekk eller? HÆH HÆH?? Her gjør vi så godt vi kan, både på jobb og i sofakroken og så er det bare pepper å få! Huttetu He he, neida jeg bare tuller.... Litt stille det siste, så det er bare bra at vi blir strammet opp litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå