2(3) Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Spesielt mht luftkanalhjul. Positive/ Negative sider
Gjest rufusa Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 Vi kjøpte 4-hjuls Quinny vognen for noen år siden - den med svingbare forhjul. Den har lufthjul - herregud så mange ganger vi punktere!!!! Men, jeg vil tro det er forskjeller i fra merke til merke... og noen har kanskje bare små kanaler med luft som du sier? Bortsett fra at de til stadig punkterte var jo hjulene helt supre og gav nok minimalt med risting for poden. Vil i utgangspunktet anbefale mest mulig luft i dekkene ja! Bare sjekk merket, og forhør deg om de faktisk er bra og ikke punkterer. Det er nemlig rimelig upraktisk, for å trille med et flatt dekk er nemlig så og si umulig!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå