1+2=3jenter Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 har gått på pergokur og er nå på dag 23... Veldig spent, men hvor lenge må jeg vente før jeg tester?
Gjest Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 Det kommer jo an på hvor lang syklus du har da. Vet du nøyaktig når du hadde eggløsning? Det sies jo at man kan teste 3 dager før ikm... og ikm er jo ca 14 dager etter el
1+2=3jenter Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2008 Aner ikke hvor lang syklus jeg har... Måtte ta hormoner i forkant av pergokur for å få mensen... EL vet jeg heller ikke når var, men i følge "bruksanvisningen" fra legen kommer den vanligvis på dag 14.-17.... så i "verste" fall må jeg vente ei uke til før jeg tester....?
tigergutt<3 Skrevet 18. januar 2008 #4 Skrevet 18. januar 2008 du kan teste ca 14 dager etter EL. Når du går på pergo så kan syklusen variere veldig, noen ganger kort og noen veldig kort. Jeg selv har hatt lange sykluser og alltid EL på dag 19. For å få best mulig utbytte av pergo så bør du ha sex annenhver dag fra dag 10 og til EL er ferdig. Hvis du ikke tester for å finne EL så vet du heller ikke om den har vært enda. Da blir det nesten som å teste i blinde og du må nesten bare vente litt å se hva som skjer. Kanskje dukker det opp noen symptomer etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå