lille_mille Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Hei, er det noen som veit noe om tilbud om svangerskapskurs her? Har bare hørt om det på Haukeland, men der fikk jeg bare tilbud om venteliste plass, og siden jeg ikke veit om jeg kommer med så hadde det jo vært greit å forhøre seg litt. Synes det er utrolig dårlig informasjon om sånne ting, må være rene frøken detektiv for å finne ut noe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå