Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg er nok ikke gravid, nå har jeg testet negativt;( Tror du jeg kan ha hatt en kjemisk graviditet? men har jo ikke hatt mensen...Og du kan du se noe om når jeg blir gravid? takk som så meg

klem:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff da.. jeg som var ganske sikker på at du var det nå.. Men håpet er jo ikke helt ute så lenge du ikke har fått mensen:) Rart det der, når du har fått pos test, og så blir de negative.

Er litt usikker på når du blir gravid, føler at dere ikke prøver helt enda. Stemmer det? Men iallefall løpet av året vil det bli noe, tror våren. Men som sagt litt usikker

Skrevet

heisann:)

Nei vi prøver egentlig ikke men blir så glad om det skjer av seg selv, hehe:) er så babysyk at det gjør ondt:) mange som har sagt jeg blir gravid i mars...

ser du noe på kjærlighetsfronten mellom meg og kjæresten? blir vi gifte?

jeg:01.10.83

han:24.11.81

Klem

Skrevet

føler det vil skje noe inne våren, så mulig det vil skje noe i mars..

ang forholdet deres så får jeg opp at dere er veldig åpne mot hverandre, dere forteller hverandre det meste. Dere takler fint utfordringer som måtte dukke opp. Får også opp at dere tar dere tid til å ha det morro sammen. Dere får hverandre i godt humør.

Noe som også dukker opp er det å ta et skritt videre, er usikker på hva det vil si. Kanskje du vet. Men kan være at dere bør ta forholdet et steg videre.

Hvordan har ting vært i det siste? Får opp at dere har vært gjennom en tung tid. Trenger ikke å være noe negativt med forholdet, men kan være at dere har tatt på dere for mye, f.eks jobbet for mye. Uansett så er denne tiden over.

Får opp et kort som indikerer nytt håp og å strate med blanke ark. Ting vil gå bedre fremover. Som sagt er det ikke nok ikke lenge til du blir gravid, får opp et kort som indikere familie, og så får jeg opp en farsskikkelese, som jeg tror skal indikere mannen din.

Noe som blir viktig for dere fremover vil være det å sette planer ut i livet, gjør det dere drømmer om.

Tror dere kommer til å gifte dere, men er veldig usikker på når i tid. Får bare opp parter som bringes sammen, som ofte betyr ekteskap. Men om det skjer neste år eller om 10år klarer jeg ikke å få opp.

Ting ser iallefall positivt ut for dere fremover får opp lykke og glede. Får opp at dere vil oppnå det dere ønsker:)

Skrevet

heisann:)

Skal si du traff enormt bra:)

Vi får hverandre i godt humør og alt annet stemmer også.

Men vi har også hatt det enormt tøft. Jeg var gravid, men det endte med abort, mye som måtte ordnes mellom oss før d ville bli riktig å bli foreldre sammen... Kanskje derfor jeg er så opphengt i å bli gravid igjen, nå som ting er tilrettelagt mye mer, selv om vi egentlig kunne ordnet mye enda... hehe men det passer vell alri helt å få barn sammen uansett...;)

Tusen takk for at du tok deg tid til å se på meg:)

Må bare spørre om du vil jeg skal se på deg:)

Skrevet

Fint å høre at mye stemmer:)

Ang den tøffe tiden dere har vært i gjennom, så ser det ut som det er over, at det vil være fortid. Nå kommer det lysere tider i møte. Får ikke opp noe negativt på dere fremover:)

Som oftest passer det omtrent aldri å få barn, man må kaste seg ut i det;)

Skal si ifra jeg når jeg trenger en spådom;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...