Piipii Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Kjøpte en pakke med dette i dag, og så nå at det var hipp 1, finnes det hipp2 også? Det stod bare på pakken at denne kunne brukes fra fødselen av ikke til hvor lenge. Sønnen min er 5 mnd, kan jeg da gi han hipp 1?
Spirevipp med go`gutten Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 Jeg vet ikke med Hipp, men jeg la merke til at på nan stod det fra fødselen på nan 1, også stod det fra 4 mnd på nan 2. Så hvis de er like sånn sett så skulle du sikkert ha kjøpt Hipp 2 dersom det finnes :-) Ikke mye til hjelp men...
♥pilutta♥ Skrevet 18. januar 2008 #3 Skrevet 18. januar 2008 Hei! Hipp er annerledes enn NAN. Du skal bare bruke Hipp 1:o) Hipp 2 er kun ment som et tilskudd til større barn som trenger litt ekstra. Hipp 1 er fullverdig ernæring til barnet ikke bruker MME lengre.
**Min nydelige Milla** Skrevet 18. januar 2008 #4 Skrevet 18. januar 2008 Det er kun en Hipp mme, altså den fra fødselen..
Frukten og To små Skrevet 18. januar 2008 #5 Skrevet 18. januar 2008 jepp det kan du! men det er anbefalt jern fra 4 mnd og det inneholder sikkert hipp 2, siden nan2 gjør det. det er det eneste jeg vet som er forskjellen
Piipii Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. januar 2008 Ok supert, tusen takk for hjelpen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå