*1+1=2 små* Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Snuppa er 7 uker gammel,er hun for ung til å sitte i vippestol? Synes det ser ut som om hodet hennes detter litt ned på brystkassa lissom....men hun virker fornøyd!(lar henne sitte i den i noen min.)
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 Har brukt den fra 6 ukers alder. Men bare 15-30 min av gangen. Veldig grei når vi spiser middag f.eks.
Gjest Skrevet 18. januar 2008 #3 Skrevet 18. januar 2008 Jeg og lar gutten min gjøre det, men ikke lenge om gangen. Tenker at det kan jo ikke være verre enn å sitte i bilstolen? Og der sitter de jo lenger også...
Nobba Skrevet 18. januar 2008 #4 Skrevet 18. januar 2008 Nei! Jeg begynte med en gang gutten min bikket 4 kg, men bare på det laveste nivået. Ikke lenge av gangen. Nå er han 4 mnd, og elsker den stolen!
*1+1=2 små* Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. januar 2008 vel synes det laveste nivået er ganske bratt..trodde man kunne legge den nesten helt ned jeg...ble litt skuffa da ja:P Hun veier nå 4.5kg og merker at hun sitter bedre men er ikke 100% overbevist
mamman til to gutter Skrevet 18. januar 2008 #6 Skrevet 18. januar 2008 Sikker på at du ikke har bommet og satt den på det høyeste? for det laveste er nesten flatt... For det er vel bare en babybjørn vippestol? Vi brukte vippestolen før 7uker og kan ikke skjønne at hodet kan dette ned i den laveste stillingen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå