Gå til innhold

strawberrynet.com

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er det noen her inne som vet hvordan det funker med sendinger som blir over 200 kr? Er det slik at man må betale toll uansett, el kan man på en el annen måte slippe unna tollen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må betale ja, 25% + tollbehandlingsgebyr (tror det er 91 kroner, men du kan hvis velge å tolle det inn selv, det vet jeg ikke hvordan gjøres). Jeg har handlet der selv, bla Dermalogica. Tross gebyrer ble det ca halv pris ift hva jeg måtte ha betalt i Norge.

Skrevet

takker for svar:o)

Skrevet

Tror det var en diskusjon her inne om det før at hvis du sendte tilbake hva du evt hadde betalt i mva til strawberrynet, så fikk du det tilbakebetalt.....!!! Står noe om det på nettsiden deres også så vidt jeg husker. Har ikke bestillt selv, men har lyyyyyyst hehe.

Skrevet

strawberry pleier å betale tilbake...send de en mail å hør. Jeg pleier stort sett å finne ting til under 200 kr, så har ikke dette toll trøbbelet;)

Skrevet

Strawberrynet betaler tibake eventuell toll og moms du må ut med, det er ikke noe problem:-) Jeg bestiller også mye Dermalogica derfra, verdens beste hudpleieserie som koster flesk i Norge.

Skrevet

sender du mail til de etterpå da el? setter de inn pengene på konto el trekker de fra vd neste ordre?

Skrevet

Jeg bare faxer over kvitteringen for det jeg har betalt i oppkrav (toll og moms) på posten og får da en bekreftelsesmail etterpå. De overfører tilbake pengene på kredittkortet som man har betalt med:-)

Skrevet

tusen takk for alle svar:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...