molla80 Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Hei! Noen som har kjøpt inn vogn..? Noen tips og erfaringer å få kanksje.. vet d er litt tidlig ute kanskje.. men det er no salg på vogner no..
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 Jeg har kjøpt vogn, vi fikk den for halv pris på konnkurs salg derfor slo vi til tidlig. Ang tips det finns ett hav av vogner der ute, det spørs akuratt hva man ser etter, bruk, hvor man bor å hva man ønsker for tupe vogn. Det finnes både 3hjuls og dem med 4. Litt hvordan man bor, leilghet med eller uten heis eller hvordan bil man har.
Lillebror og stoerebror Skrevet 18. januar 2008 #3 Skrevet 18. januar 2008 Her er det en oversikt over utrolig mange vogner: http://www.barnevognguiden.no/ Vi har ei brio vogn fra før og regner med denne blir brukt igjen (eller søskenvogn) Det som er bra med den er at den ikke er for tung, men den er tung nok til å være stødig i vær og vind. Den står mye ute og står stødig som bare det. Vi har 4 hjul. Fordelen med 4 hjul er at den passer bra i alt slags vær, den står stødig, og er gos å trille på lange turer på asfalt så vel som i skog og mark. 3 eller 4 hjul tror jeg er litt smaksak i det store og det hele. Det eneste er at det er noen barnehager som ikke vil ha trehjulinger som sovevogn i barnehagen. Hvilke type hjul du skal velge bør du tenke over. Hard plast kan fort bli humpete for en nyfødt dersom det er dårlige dempinger, lufthjul kan punktere (aldri skjedd med oss) og må inimellom etterfylles med luft, de er til fordel enkle å trille på og behagelige for den lille uansett hva slags underlag du har. Det er mye ulike meninger om vogner rundt forbi, jeg ville anbefalt å tatt å prøvd litt vogner hos venner og bekjente og i butikken. Jeg ser mange som angrer på at de kjøpte vogn før den lille ble født. De skulle ønske de kjøpte en billig brukt eller lånte en den første tiden for det er først når ungen er født du virkelig vet hva du vil ha. Lykke til med valg av vogn:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå