Gå til innhold

viser fedrene mye interesse????

Anbefalte innlegg

Skrevet

er de intereserte i svangerskapet? og ting som skal handles inn og sånn??og vil de være med på kontroller??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min samboer er veldig inntresrt, vill ha med seg alt som skjer å vite mest mulig om svangerskapet. Kjøpte pappa bok til han i julegave, skrevet for fedre den leste han ut på litt over 1 uke, fortalte meg mye om ting som han hadde lest. Er med på kontroller om han er hjemme, han jobber på nordsjøen å er borte i 4 uker så det er ikke alle han får vært med på.

Han forteller meg ofte att han gleder seg, passer på meg å elsker å kose magen.

Han er den mest ivrige i utstyrsbutikken, å viser tydelig hva han ønsker å ikke. Er hans første barn, mitt 3 da så han får lov til å bestemme mest da.

Er veldig fornøyd, min x var ikke veldig inntresert i noen ting når jeg ventet barn med han. Men man trenger ikke være så opptatt som sambo er, men litt synes jeg pappane faktisk kan inntresere seg. Blir matt av enkelte som liksom gir blaffen, har opplevd det selv så hvet hvordan det er.

Skrevet

min er helt på tuppa.. men nå var denna spira godt planlagt fra begges side. etter lang prøving og utredning. Som over er han er den mest ivrige i butikken. Og eneste som har handla klær foreløpig. Søtt..

Føler jeg har verdens beste, og det har jeg jo også:)

Skrevet

min har ikke vært med og sett på et baby plagg enda, han gleder seg, men greier ikke engasjere seg noe særlig....Hadde vært fint med litt mellomting ja.gleder meg til og bli ferdig me graviditeten..

Skrevet

Min samboer viser også veldig stor interesse for svangerskapet:) han er med på alle innkjøp, leser på internett de dagene jeg går inn i ny uke og er veldig opptatt av hvordan jeg og den lille i magen har det! glad vi er 2 stk som har stor interesse for alt som skjer:)

Skrevet

Han sier han har vert gjennom dette før, så han ser ingen grunn til å stresse, hehe.. Men han har vert med på en kontroll hos jordmor og fikk høre hjertelyden, det var stas! Og skal være med på ul, og da skal vi på shopping etterpå, blir kjekt det :)

Skrevet

min er også veldig interresert. er med på alle kontroller og det liker jeg. han vil gjerne kjøpe pysjer med striper hehe. men vogn fikk jeg velge :)

Skrevet

Min er ikke så veldig intr. han har vært med til gynekologen forda viste jeg at jeg fikk UL. Jeg tror nok fordelingen er 90 & hos meg og 10 % hos ham nå. Blir nok mer når jeg begynner å bli mer synlig gravid. Tenker han blir med på noen kontroller så tar jeg nen selv.

Skrevet

har vært med på UL, det er det eneste. men han tar litt hensyn med at han ikke røyker lenger hjemme (før gikk vi ut sammen en og annen kveld og tok en røyk) og vil ikke at jeg skal bær for tunge ting

Skrevet

Sambo har vært med på alle JM-timer (var en han ikke hadde tid til å være med på pga. jobben... men dukket opp alikevel ).. var med på begge UL.. ligger å stryker meg på magen hver kveld i håp om at den lille skal sparke :0)..

Skrevet

Min samboer har og vært med på alle kontroller og skal fortsette å bli med på de som kommer og :) Synes det er veldig greit og enkelt jeg. Så slipper jeg å fortelle han hva vi snakket om når jeg kommer hjem igjen.. Etter at jeg ble gravid har jeg fått hjerne som en gullfisk så jeg vil helst ikke huske noe :P hehe

Skrevet

Nei,lite interesse fra hans side!! Er med på ul,men det skulle bare mangle... De gangene han tar på magen,varer det i 1 min.Når vi skal se på vogn,sitter han i bilen mens jeg går inn på butikken,navn/klær og utstyr til babyen er han heller ikke interessert i:-( Fikk blomster av han til helgen,så det var jo sikkert fint,men det betyr så lite,når han ikke gidder bry seg om den lille i magen min.Utrolig trist med mannfolk som ikke bryr seg :-(

Skrevet

Min samboer er veldig intressert, det har han vært fra dag 1.. vært mede på to innvendige ul, og tre utvendig. Han har vært med til jordmor og hørt hjertelyden... Han synes dette er veldig stas... Sånn som å kjøpe klær synes han ikke er så veldig gøy, men han blir med, å kommmer med meningene sine... Og har jeg vært av å kjøpt noe, må han se med en gang... Han ligger isenga og koser med magen min hver kveld, og gøøørrr koser seg når hp sparker...

Skrevet

Ja ;) Han gleder seg så innmari til å bli pappa. Her en morgen fortalte han at han hadde ligget og kjent på magen min mens jeg sov. Babyen hadde sparket masse og han hadde ligget sånn lenge. Det er så søtt at han tar initiativ til sånt helt av seg selv, og gleder seg sånn over det. Han snakket om det i mange dager etterpå. Han kan også bare plutselig bryte ut 'Nå blir vi snart foreldre!' Jeg tror han tenker mye på det.

Dessuten tror jeg han gleder seg til de forandringene et barn vil bety for tilværelsen vår. Han er veldig forberedt på det og vi har snakket mye om det. Handling og sånt er han ikke så veldig interressert i, men det er best sånn, for jeg er ekstremt kontrollfreak og liker å bestemme alt. Så det passer meg perfekt ;) Han har selvfølgelig også vært med på begge UL.

Jeg føler meg så heldig fordi han er slik. Vi har bare kjent hverandre en måned lenger enn jeg har vært gravid, så det at han faktisk gleder seg og engasjerer seg like mye som meg føles litt som å ha vunnet i lotto ;)

Skrevet

Ja her i huset er han veldig interessert. ikke vært med til lege eller jm ennå da, fordi at legen synes jeg er så kjedelig at det er egentlig ikke nødvendig, og når jeg har vært til jm har han vært på jobb offshore. Var med på ultralyd da, kom å henta meg alt for tidlig, hadde kjøpt med mat og drikke til meg tilfelle jeg var sulten, å styra fælt, hehehe!

Snakker om hvor mye han gleder seg ofte, og er aktiv med å handle inn ting. tar initiativ selv til å dra på babybutikker. (veldig imponerende synes jeg da, hehehe)

han skal ha noe å si på hvilken vogn, bilstol farger og slikt, og er på prisjakt nå for å se om vi kan få gjort et kupp :)

veldig fornøyd med interessen fra han med andre ord :)

Skrevet

JA!

Til alle spørsmålene dine:)

Skrevet

ja veldig interessert!

vært med på 2 ul.

og gleder seg til jordmor time til mandag. koser med magen og er veldig engasjert.

Vi gleder oss!!!

Skrevet

min var også med på ul og skal være med på neste ul også, synes det var stas, men er ellers lite engasjert....ikke ivrig til og se på baby tøy, går bare og ser på noe annet. og har aldri tid til og kjenne lenge på magen, så han har ikke kjent noe enda....men,men, han gleder seg til og bli pappa, bare litt trist følelse at han ikke er mere ivrig på ting..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...