Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 traff en type her for litt siden, som tydeligvis er veldig intr. å få kontakt med meg. Jeg har fått nr hans, og han går og håper på at jeg skal melde - pga jeg er i et avsluttende forhold og alt det styret..... Jeg vet ikke hva jeg vil, for ... jeg er ikke ute etter noe forhold greier akkurat nå.. Men vennene hans sier han er veldig grei og sånn, og kan jo bare være venner.... til å begynne med ihvertfall, så kan vi se.... alltid kjekt med venner... men så er det det da... jeg kan godt si at vi kan være venner, men hva legger han i det - sånn .....egentlig..... han tror vel det er mer i det!?!?!? han vet hvilken situasjon jeg er i og midt oppi familie,brudd,....og virker som han respekterer ting og tang der...da men . som sagt , jeg vet ikke hva jeg vil.. hadde ikke tenkt til noe nå allerede... kjenner jo ikke han her heller da... vil ikke ha noen forhåpninger mot meg, jeg vil jo egentlig ingenting....... så nå lurer jeg på å legge han til i facebook, disse vennene maser jo om at jeg kan jo i det minste gjøre det! :-)
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2008 #3 Skrevet 19. januar 2008 ikke vær så beskjedne da, dere er jo så flinke ellers ;-)
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2008 #4 Skrevet 19. januar 2008 VEnner kan man vel ikke få for mye av, tror jeg. Selv ville jeg nok prøvd på en forsiktig og ordentlig måte å forklare hvor landet ligger. Og er det greit for han at dere kun er VENNER og ikke noe mer så er det jo greit..? Ut ifra det du skriver, virker han jo som en oki fyr? Og hvem vet hva tiden bringer.. Lykke til!
trillemamma Skrevet 19. januar 2008 #5 Skrevet 19. januar 2008 Som sagt over her, det er sunt med venner, det er noe man trenger og som man ikke kan få nok av.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2008 #6 Skrevet 19. januar 2008 Helt sant som dere sier! holdt akkurat på å gjøre det nå, men jeg håper ikke han tror noe annet :-D skal skal ikke...
KaMa Skrevet 19. januar 2008 #7 Skrevet 19. januar 2008 Du bør i hvert fall være dønn klar på at det er vennskap og ikke noe mer du er interessert i. Sitter han igjen med noen forhåpninger om at det skal bli noe forhold mellom dere, så er det ikke noe særlig ok dersom du ikke er interessert i ham på den måten eller å holde ham på gress frem til tiden er evt riktig. ..og er du på vei ut av et forhold, så er vel ikke nye forhold noe du vurderer? Joa, greit med venner, men ut fra erfaring kan jeg si at det er vanskelig med nye vennskapsforhold mellom kjønnene etter en viss alder, fordi den ene parten altfor ofte håper det skal utvikle seg til noe mer.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2008 #8 Skrevet 19. januar 2008 ja det er jo akkurat det jeg er redd for. jeg er jo på vei ut av et forhold og er jo ikke klar for noe nytt forhold akkurat nå liksom... hadde vært greit å kommet for meg selv først.... samtidig vet han det og..... vet at vi ikke har flyttet fra hverandre enda, barn osv... så jeg vet ikke hva han forventer.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå