Gå til innhold

Bordpynt.Help anyone?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi tenkte å ha hvite duker og røde(nesten gjennomsiktige)løpere,og noe strødd pynt i gull.bolle med gullsand og røde flytelys og røde roser i.Meeen,ble litt usikker på om det blir bra eller ei.

Blir glad for alle innspill

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syntes det hørtes kjempefint ut jeg!!!

Lykke til på den store dagen.

Skrevet

tusen takk for at du tok deg tid til å svare.!Veldig snilt av deg;)

Skrevet

gull og rødt er nydelig sammen. jeg er generelt sett litt skeptisk til ting med pyntesand i, det har aldrig vært helt meg. men det høres faktisk litt spennende ut. og det kommer jo til å fullende fargetemaet på en fin måte.uansett er det kreativt og ikke noe man ser i hvert eneste bryllupp så jeg tror det blir bra!!

lykke til.

Skrevet

Hørtes flott ut! Nesten slik jeg skal ha det, bare med litt andre farger. Skal bruke kremhvit, gull og svart. Kremhvite duker, med svart gjennomsiktig løper(finner de i metervare på ebay i alle farger) vaser fra ikea(heter vasen) med flytelys. Jeg skal ha gullhjerter strødd over løperen. Bordkortene er stein jeg har lakka svart med skimmer og gullskrift.

Skrevet

hørtes fint ut, men kan en ikke få følelsen av julestemning med alt det røde?

Skrevet

I utgangspunktet høres det bra ut, men rød løper kan bli veldig hardt i kombinasjon med hvite duker, men ikke nødvendigvis. Jeg ville tatt hensyn til lokalet, farger på vegger og stoler bl.a. Hadde selv sett for meg rødt og gull, men droppet det etter å ha oppdaget at stolene er grå og veggene gull-aktige (litt rokokkostil) - hadde blitt helt krasj med rødt oppe i dette. Uansett, prøv deg frem med å dekke på spisebordet hjemme f.eks. Det gjør jeg og da er det enklere å se det for seg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...