Gå til innhold

frustrert over utseende....dette tar sikkelig på

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg merker at det virkelig gjør meg ganske deprimert...prøver å slanke meg på en sunn og bra måte, altså jeg spiser sunt, lite og ofte, holder forbrenningen i gang....spiser mye fisk, kylling og svin og grønnsaker. Drikker ikke brus, spiser ikke godis og går turer med barnevogna hver dag(så jeg blir varm)...skal begynne å svømme(rett og slett fordi det er gøy og godt for kroppen)...

Men jeg føler meg så forferdelig etter fødselen...har gått fra å ha en stram og fin kropp til å se ut som morra mi...henge mage, hengerompe og til og med fått en valke på ryggen:(

7 uker etter fødsel og jeg VET jo at jeg ikke kan forvente å se ut som før etter så kort tid(bare fordi kjendiser klarer det)...men sliter alikevel med å godta det...

Måtte bare få ut litt frustrasjon*sukk*Tror jeg tar meg en dusj veldig lenge......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn ser de fleste normale mennesker ut etter en fødsel!!! Tror du virkelig det er sunt alt det kjendisene gjør?? er kanskje en grunn til at de sier man bør vente 6 uker med trening. Kroppen trenger tid til å hente seg inn igjen etter å ha gått og bært på et annet vesen i 9 mnd og så vært igjennom en fødsel,

Ta det med ro og nyt friåret:=) ammer du, så forsvinner mye vekt ganske kjapt (i allefall min erfaring). Så kan du jo begynne å trene igjen når du har lyst og ork til det!

Skrevet

Kjære deg. Ta det helt med ro, jeg kan love deg at det går seg til etterhvert. For min del så er det først nå jeg begynner å føle meg bra igjen (datteren min er 11 mnd). Jeg har ikke trent så mye, men levd normalt sundt.

Tenk på den store jobben kroppen din har gjort og vær glad for at den fungerer som den skal. Vær stolt over at kroppen din har bært frem barnet ditt :) Du er flott!!

Klem fra meg :)

Skrevet

Håper mannen din vet sin besøkelsestid - det er nå det er på plass med komplimenter og roser!) Vel - håper i alle fall at dere snakker om dette.

Er helt sikker på at du er vakker!

Skrevet

dere er søte, takk for snille ord:)

Jada han er flink og forteller meg løgner om at jeg lissom er pen og alt det der:P

Skal si det er vanskelig å huske på alt det der...men prøver så godt jeg kan altså!

Skrevet

Sånn var jeg også 7 uker etter fødsel!! Følte meg stygg og ulekker.. Nå er godgutten 5,5mnd og jeg begynner å få tilbake den kroppen jeg hadde.. Fremdeles ikke så stram, men 3 kg mindre enn det jeg var før graviditet:)

Kiloene har gått naturlig av og jeg har spist meg god og mett..Ammingen gjør sitt her! Men 7 uker etter fødsel var jeg 3-4 kg over det jeg var før grav.!

Skrevet

Kjenner meg VELDIG igjen!

ta tiden til hjelp- ammefettet slipper taket etter ei stund:)

Med førstemann gikk det relativt kjapt av her. Da gikk jeg lange turer og var normalt fysik aktiv med litt trening.

Nå har jeg fått nr 2, og har slitt skikkeli med selvfølelsen pga at kroppen har forandret seg. Det overflødge satt som spikra til lillemann var 6 mnd:O Selv med lange turer og trening....

Men så begynte det å slippe taket, og nå er jeg på matchvekt. Ser jo at kroppen har forandret seg- er ikke like spretten liksom, spesielt i magen som har vært strekt til de grader. Tenker ofte på at det tok ni mnd å bli så stor som jeg var på slutten av svangerskapet. Det sier seg egentlig selv at det tar ei stund å bli normal igjen da.

Lykke til:)

Skrevet

Veier 10kg mer enn når jeg ble gravid...*sukk* når skal amminga begynne å spise meg opp? Skjønner også at jeg ikke kommer til å se akkurat lik ut som før...men litt mindre hadde vært fint...spiser sunt, beveger meg og skal begynne å små trene etter 6 ukers kontrollen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...