Gå til innhold

Hva regnes som "natt" (nattavenning) (SAMME SOM SKRAVLE)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikke beskjed av både hs og lege at jeg skulle avvenne han fra pupp om natten. Han spiser veldig god i løpet av dagen/kvelden og våkner nok kun for "kosen" som blir slitsomt for både ham og meg i lengden..

Men regner jeg natt fra jeg legger han i 20-21 tiden, eller skal han få pupp kl 24 feks.?? og fra når på morgenen regner dere det for å være greit med "frokostpupp".

Gode råd og tips mottas med takk- starter på i dag:)

hilsen et skikkelig b-menneske med unormale begreper om hva som er natt/dag c",)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har drevet med nattavvenning denne uka, og her har vi bestemt at i første omgang er natt fra han sovner kl.19-19.30 til helst kl 5.30, men strekker oss om nødvendig til 5. dette skal forskyves etter hvert til 6 og så 6.30 tenker jeg. Han spiste fra før kun ett måltid mellom 01 og 04 en gang.

Skrevet

Vår helsesøster mener at en natt er fra 23.30-00 til 0430-0500...

Skrevet

vi regner natta fra han legger seg kl19 til han våkner rundt 04.30. I natt sov han til 5.11 - yeahhhhh (sies med litt sliten og trøtt og spak stemme, he he he).

Han får altså pupp rundt halv fem. Da sover vi videre sammen i senga vår, så lenge som mulig, helst til 7 .

Skrevet

ja, oki. For natten er ikke over for meg før tidligst 07 :) hehe Vi er skikkelige b-mennesker og står stort sett opp i 0930-1000 tiden. (noen ganger i helg feks ikke før 1200c",) ) Men skjønner jo at han skal ha pupp en eller annen gang før dette:) Får ha som mål tidligs 0430 i dag da:) er jo første natten, så heller drøye det ut etterhvert.

Nå la jeg ham 1830, sovnet 1930 ( driver med lære seg å sovne selv og i egen seng hele natten samtidig herc",) )

Skrevet

Hva gjør dere når barnet våkner om natta? Gir dere bare smokk/stryker over hodet o.l. eller gir dere vann på flaske (har lest at noen gjør det, hvorfor vet jeg ikke)?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...