Gå til innhold

Hva regnes som "natt" (nattavenning)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikke beskjed av både hs og lege at jeg skulle avvenne han fra pupp om natten. Han spiser veldig god i løpet av dagen/kvelden og våkner nok kun for "kosen" som blir slitsomt for både ham og meg i lengden..

Men regner jeg natt fra jeg legger han i 20-21 tiden, eller skal han få pupp kl 24 feks.?? og fra når på morgenen regner dere det for å være greit med "frokostpupp".

Gode råd og tips mottas med takk- starter på i dag:)

hilsen et skikkelig b-menneske med unormale begreper om hva som er natt/dag c",)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis han legger seg for natta i 20-tida så er 24-puppen nattamming ja :) Ville heller ha kuttet den før jeg kuttet frokostpuppen.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Enig med selfangerkjærringa med avvenninga, MEN, for meg så er natt 24-06.

Nå som mini har blitt stor, o hele 4 mnd, så legger han seg 20.30, og sover til 6-6.30. Da er jeg så trøtt, at det er natt for meg, men gubben er oppe :o)

Skrevet

Det har jo litt å si hvor gammel han er også da.

Men siden både lege og hs har sakt han skal slutte om natten regner jeg med at han begynner å trekke på månedene :o)

Så synes da at han ikke trenger noe etter 20-21 tiden hvis han spiser nok på dagen og at amming ved middnatt blir nattamming. Morgenpupp ga jeg fra 6 tiden, men halte det ut til 7 tiden etterhvert.

Mitt beste råd for å nattavenne er å flytte på eget rom hvis det ikke allerede er gjort. Da er det mange som tar avveninga selv, det gjorde lillegutt.

Skrevet

han blir 6mnd i morgen.

Skulle gjerne flyttet ham over på eget rom, men har bare ett soverrom.... Tenkte å flytte meg selv ut på sofaen i avvenningsperioden.

Skrevet

dytter litt dor å se om jeg kan få sanket inne flere gode råd:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...