Kosel Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Fikke beskjed av både hs og lege at jeg skulle avvenne han fra pupp om natten. Han spiser veldig god i løpet av dagen/kvelden og våkner nok kun for "kosen" som blir slitsomt for både ham og meg i lengden.. Men regner jeg natt fra jeg legger han i 20-21 tiden, eller skal han få pupp kl 24 feks.?? og fra når på morgenen regner dere det for å være greit med "frokostpupp". Gode råd og tips mottas med takk- starter på i dag:) hilsen et skikkelig b-menneske med unormale begreper om hva som er natt/dag c",)
selfangerkjerringa Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 Hvis han legger seg for natta i 20-tida så er 24-puppen nattamming ja Ville heller ha kuttet den før jeg kuttet frokostpuppen.
Gjest Sekretøsa Skrevet 18. januar 2008 #4 Skrevet 18. januar 2008 Enig med selfangerkjærringa med avvenninga, MEN, for meg så er natt 24-06. Nå som mini har blitt stor, o hele 4 mnd, så legger han seg 20.30, og sover til 6-6.30. Da er jeg så trøtt, at det er natt for meg, men gubben er oppe )
It's all about me Skrevet 18. januar 2008 #5 Skrevet 18. januar 2008 Det har jo litt å si hvor gammel han er også da. Men siden både lege og hs har sakt han skal slutte om natten regner jeg med at han begynner å trekke på månedene ) Så synes da at han ikke trenger noe etter 20-21 tiden hvis han spiser nok på dagen og at amming ved middnatt blir nattamming. Morgenpupp ga jeg fra 6 tiden, men halte det ut til 7 tiden etterhvert. Mitt beste råd for å nattavenne er å flytte på eget rom hvis det ikke allerede er gjort. Da er det mange som tar avveninga selv, det gjorde lillegutt.
Kosel Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. januar 2008 han blir 6mnd i morgen. Skulle gjerne flyttet ham over på eget rom, men har bare ett soverrom.... Tenkte å flytte meg selv ut på sofaen i avvenningsperioden.
Kosel Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. januar 2008 dytter litt dor å se om jeg kan få sanket inne flere gode råd:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå