Den drygaste Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 bare fire dager for sein men får LITTEGRANNE noia nå siden jeg alltid pleier å få den regelmessig! uff!!!! jaja, får holde meg unna røyk og alkohol de neste dagene til den FORHÅPENTLIGVIS kommer!!! Vi har ikke plass her til en til!!! og min datter er jo bare 1 år!! men er jeg gravid tar jeg ikke abort, jeg har selv klart å rote det til så da får jeg ta konsekvensene! aaaaaaaaaaaarghhh!!!! krysser fingrene på at mensen kommer! vi har jo vært så forsiktige og brukt prevensjon og alt!
Gjest Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 Fy faen, for en teit ting å si... ""€jeg har selv klart å rote det til så da får jeg ta konsekvensene." For mange er å "ta konsekvensene" å ta abort. Man beholder ikke et barn barn fordi man skal "ta konsekvensene". Du er patetisk. Du vil ha et barn om du ikke tar abort. Så ikke kom med den!
Den drygaste Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2008 var det en teit ting å si? hvordan er det teit? jeg utsetter ikke mitt barn eller min kropp for abort, så enkelt er det, vi er ikke helt klar for et barn til men man klarer det man MÅ klare og et lite spørsmål til det TIBBIT, NÅR passer det EGENTLIG med barn? jeg har en datter på et år som heller ikke var planlagt men Fy flate så glad jeg er for at jeg ikke tok abort, jeg må ta konsekvensene med å få et barn til så tidlig etter forrige svangerskap men jeg vet jeg kommer til å klare det sekv om jeg ikke er helt klar for en til egentlig, så få huet ut av rassen din og bli voksen!
Gjest Skrevet 18. januar 2008 #4 Skrevet 18. januar 2008 Synes ikke du skal snakke om å være "voksen" her. Når man er "voksen" skjønner man at man ikke alt er A4. Man har også evne til å tenke lengre enn nesen sin. Du har blitt innlært til at man skal "ta konsekvensene". Det er ikke alltid best for et barn å bli født. Mulig du mener det i ditt tilfelle, men det er ikke alltid slik. Har du ikke evne til å sette deg inn i andres situasjon? Jeg er totally for selvbestemt abort, men det må ikke misbrukes.
KaMa Skrevet 18. januar 2008 #5 Skrevet 18. januar 2008 Du virker definitivt ikke særlig voksen og gjennomtenkt, Tibbit. Selvsagt kan man ta høyde for at du er desperat etter en krangel, og hiver deg på hva som helst.
Gjest Skrevet 18. januar 2008 #6 Skrevet 18. januar 2008 Hva er det som ikke er gjennomtenkt med å mene at man må ha rom for at andre kan velge annerledes enn seg selv? Jeg synes ikke det er spesielt gjennomtenkt å sette liv til verden som får dårlige leveforhold.
Den drygaste Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. januar 2008 JA nå motsier du deg selv BITTELITT her frøken, er du for abort, men det skal ikke misbrukes, så hva sier du til at jeg tar abort nå da? når jeg vet vi kommer til å klare oss med en til. hvorfor skal jeg ta abort da? jeg er også for selvbestemt abort i noen tilfeller men når det kommer til meg og min kropp så vil ikke jeg gjøre det. så du får komme med noe vetugt å si før du skriver noe mer, for den siste linjen der tyder på veldig lite intelligens! du får ta deg en tur inn på et annet forum på en annen siden og snakke litt sammen med de andre skjittungene..kanskje det er noen som er enige med deg der..
Gjest Skrevet 18. januar 2008 #8 Skrevet 18. januar 2008 Typisk ungpiketendenser å si slike ting Om du tar abort er det vel en veloverveid avgjørelse om at dere ikke kan ha flere barn nå? Om barnet ditt får dårlige leveforhold bør du ta abort. Det er selvfølgelig opp til deg å avgjøre. Men det er fortsatt teit å si at man skal "ta konsekvensene". Å ta konsekvensene kan bety å ta abort fordi det er bedre slik. Hva du gjør med din kropp driter jeg i, men jeg synes du er teit når du hevder at man beholder fordi man skal "ta konsekvensene".
Gjest MyIian Skrevet 18. januar 2008 #9 Skrevet 18. januar 2008 Først så sier du at det går ikke med en til men så går det fordi du ikke vil ta abort? Vil du føde et barn du ikke kan følge opp? Er det rettferdig mot barnet? Og KaMa, jeg har alltid lurt på ditt syn på abort..? Forøvrig blri det for dumt å være for eller imot abort, siden det er lov i dette landet..
Gjest Skrevet 18. januar 2008 #10 Skrevet 18. januar 2008 Den siste setningen din, Mylian, var veldig klokt sagt... Duhar helt rett i det.
KaMa Skrevet 18. januar 2008 #11 Skrevet 18. januar 2008 Tja, fordi du er den eneste her som sier noe som helst om hva andre skal gjøre? Forøvrig, å velge å fullføre et svangerskap _er_ i de aller fleste tilfeller å ta ansvar for sine handlinger. Altså å ta konsekvensene av at man har pult. Å ta abort er i mange tilfeller å ikke gjøre det. Det du sier kan oppfattes som at den drygaste ikke bør få unger ..fordi hun er en elendig mor? ..fordi det vil være barnemishandling å få et barn til? Eller mener du at hun bør ta abort som et tegn på at hun ...tenker selv? ...at hun på den måten skal ta ansvar for at hun er blitt gravid? En ting er å kalle andre patetisk m.m. men det du skriver henger jo ikke på greip. Du fremstår som mindre begavet. Og, ja, definitivt selvmotsigende. Det er bare å lese igjennom hva du har skrevet, så må vel t.o.m. du se hvor selvmotsigende du er.
Wildchild Skrevet 18. januar 2008 #12 Skrevet 18. januar 2008 Den siste setningen var definitivt teit! Så pga at noen har lovbestemt noe, så skal man ikke få ha egne meninger?
KariMari Skrevet 18. januar 2008 #13 Skrevet 18. januar 2008 Heh, må signere wildchild her jeg. Man må jo få ha egne meninger selv om Norge har lovbestemt abort?? Jeg har aldri måttet forholde meg til det valget, men ser at det finnes mange grunner til at folk tar abort. Hva de er, er opp til hver enkelt. En ting er sikkert, og det er at det finnes dem som aldri burde få barn. Ære være dem som skjønner det selv, og som gjør noe med det.......
Gjest Skrevet 18. januar 2008 #14 Skrevet 18. januar 2008 Tibbit: Er du så jævli dum som du fremstår? Det du sier henger ikke på greip. Gå og legg deg!
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #15 Skrevet 18. januar 2008 Åh, det er så vanskelig å vente på den. Har man først fått den tanken i hodet, slipper den ikke. Jeg er rimelig sikker på at min var forsinket denne måneden. Jeg var redd for at jeg hadde blitt gravid. Og mensen kom ikke. Ikke før etter en ukes tid over "fristen". Må tro jeg hadde mange tanker i hodet. Men heldigvis kom den til slutt. Hadde heller ikke tatt abort om det hadde vist seg at jeg var gravid. Men nå har jeg lovet meg selv og mannen at vi ikke skal komme "frivillig" i den situasjonen igjen. Det var fælt å vente, men vi var jo også rimelig sikre på at jeg ikke var gravid. Men den tvilen, uffuffuff. Får håpe du ikke er gravid da, at det er "redselen" som har hengt seg opp og forsinker mensen din, som den gjorde hos meg.
Gjest Skrevet 18. januar 2008 #16 Skrevet 18. januar 2008 Ville bare ønske deg lykke til jeg;) Uansett hva som skjer!
Den drygaste Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #17 Skrevet 21. januar 2008 jeg tok testen i går og den var negativ... og gjett hva, TI minutter etterpå kom mensen!! er det mulig!!!!? jaja er ikke alltid jeg er like glad for å få den, men i går var jeg overlykkelig!!!
Den drygaste Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #19 Skrevet 21. januar 2008 jo det er kjempe det, men jeg har en datter på 1 år og klarer meg med bare henne en stund til men skal ha fler, uten tvil!
Gjest MyIian Skrevet 21. januar 2008 #20 Skrevet 21. januar 2008 Dere kan jo mene opp og ned om abort så mye dere vil men dere forandrer ingenting. Det er lovbestemt og derfor har det ikke så mye å si om dere mener det er drap eller hva dere nå mener :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå