Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Hvorfor får noen dette før tiden og hvor får man dette? Er det bare noen jordmødre som driver med dette?
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 Man ringer til en som driver med akupunktur og bestiller time:-) Er ikke verre enn det! Noen jordmødre har også utdannelse i akupunktur og kan hjelpe med sånt.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #4 Skrevet 18. januar 2008 Ring en akupunktør og spør! Tror ikke de setter noen veldig virksomme nåler før man er innenfor terminukene. (2 uker før ul.termin) men jeg er ikke akunpunktør så det er best å spørre de som har greie på det. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #5 Skrevet 18. januar 2008 Her hvor jeg bor har jeg forstått det slik at man kan få det fra uke 38. Da jeg fikk satt nåler, fikk jeg satt mellom stortåa og den tåa ved siden av, i leggen, i kneet og mellom tommel og pekefinger. En gang fikk jeg satt nål i hodet også. Etter første time gikk slimproppen, og etter andre time gikk vannet
superk Skrevet 18. januar 2008 #7 Skrevet 18. januar 2008 jeg begynte i uke 35. vært der to ganger nå. Koster 350kr. det er på hamar da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå