Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei...........jeg er ny her....¤smiler¤....også lurer jeg på noen ting, som kanskje dere kan hjelpe meg å lure litt på...?!

Jeg kan starte med:

1. Jeg går på p-piller (er litt av å på annenhver måned ca, pga rare bivirkninger)

2. Jeg er slurvette...

3. Jeg startet ikke når "pakkningsvedlegget" ba meg gjøre det...bare når jeg fikk lyst...hehe...flink...startet 3 januar...

4. Har glemt å 4-5piller ...så jeg sluttet av for 5 dager siden for å få TR. (har hoppet i høyet i mellomtiden...)

5. TR pleier å dukke opp 2 eller 3 dag etter pilleslutt...ALLTID...men ikke enda på dag 5!!!! tihi...¤blir litt ivrig nå¤

6. Har TR-smerter (har hatt det i 1uke nå), murringer i mage og ryggen, hvit tykk utflod (lukter ikke, klør ikke), sover mye, vondt i hode og masse luft i magen ¤flaut¤...(symtomjeger)'

7. Fikk også litt rosa i utfloden min i dag...

Kan jeg ha vært uheldig/hatt flaks å sådd frøet?:)

og et annet rart spørsmål.....for dere som har hyppige dobesøk...tisser dere mye hver gang eller er det bare lite og ofte...og at man går å besøker den hvite mikrofonen fordi man må se om man har fått besøk av TR...?!

Hm....ble masse rart her...håper noen kan hjelpe meg å fundere...om jeg har skutt gullegget?det hadde vært gøy...for å ta med..min siste tante rød kom å besøkte meg på julaften...

Har tatt en test på onsdag, fordi jeg følte meg rar..men den var negativ...mulig det var for tidlig...¤knis¤

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan jo være at kroppen din reagerer på at du slurver med pillene. Kroppen forandrer seg jo, så selv om du ikke har opplevd dette før kan det jo være pillekluss.

Men er det så bra for kroppen å ta piller annenhver mnd og i tillegg slurve slik med dem da?

Skrevet

har ikke tenkt så mye på det...tenkte å slutte helt...men tenkte å knaske opp det siste brettet med piller...

en pillekluss....en dårlig spøk fra kroppens side såddan...hm...

Jaja...får vell bare sitte her å vente på besøk...

Skrevet

Du har jo slurvet ganske så kraftig med pillene, både når det gjaldt oppstart (hvis du ikke starter på dag 1 i syklusen, får de ikke virkning før etter 7 dager), at du ikke har gått på dem i 21 dager, OG at du har glemt hele 4-5 piller. Det kan godt være at du er gravid. Det har jo vært masser av "brukerfeil" her! :) På den andre siden kan det jo også godt være at det er som forrige innlegger skrev, at kroppen din ikke er i normalt gjenge pga uregelmessig p-pillebruk.

En test eller to er vel kanskje på sin plass, hvis ikke TR dukker opp snart?

Men det er vel bedre å kutte ut pillen helt, enn å ta dem sånn cirka annenhver dag eller når du føler for det? :) Det fører jo ikke til noe som helst... Du bare dytter i deg hormoner uten å få noen prevensjonsvirkning ut av det = bortkastet.

Skrevet

ja, det er sant... Aldri mer p-piller på meg...har alltid vært en rot-kopp...

skal bli gøy å se om jeg blir oppgraddert til tjukkebolla-rote-kopp..haha...brukte vell diane...mot kviser, men har sjelden hatt en eneste kvise (også igjennom puberteten)...ikke før den siste uka! ser ut som den værtste peppes/dolly pizzan!!!

må vell få satt ei sprøyte i rompa, tenker jeg samboern sier....

Skrevet

Koffer tar du pillan når du egentli ikke vil?vet typen d da?

Skrevet

Jeg tar piller fordi "vi ikke er klare enda"...jeg er, men ikke han. Derfor knasker jeg p-piller...men fungerer ikke når jeg roter så mye... å ja, han vet at jeg surrer noe sinnsykt me pillene...har gått bra(??helt til nå??)om bollen har havnet i ovnen, så blir jeg og min samboer utrolig glade for det...

Skrevet

Surrer med vilje eller rett og slett fordi du er en rotekopp? Er ikke snilt å lure mannen heller da hvis han ikke er klar...

Men du får holde oss oppdatert hva som skjer :)

Skrevet

nei nei nei...jeg er ingen mannslurer! missforstå meg rett! jeg har/hadde ingen planer om å lure noen som helst...varsler i fra hvergang jeg har glemt så han holder seg oppdatert, som regel er det han som minner meg på den...gelmskhet ligger i familien! jeg er ikke ond å slem! nei! fy!

er sikkert noen av de der ute, men jeg er ikke typen til sånt!

Oppdatering under veis!

Skrevet

Oki.fikk bare d intrykke.men va ikke meninga og hetse deg.har du testa deg?huske itj om du skrev d.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...