jan.mam Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Jo da, har ikke termin før på søndag, men fødselslege jeg var til kontroll til hos 14. des sa at jeg kom ikke til å gå frem til termin (egentlig utrolig å si noe sånt over en mnd før). Vel, går her ennå, og var til kontroll på s.huset i dag hos annen lege. Jeg har hele tiden bedt om at jeg ikke vil gå over termin pga noe traumatisk opplevelse ved forrige fødsel som endte i keisersnitt og store blødninger og blodoverføring. Nå i dag sier han at de ikke tør å sette meg i gang pga tidligere keisersnitt, men at om det ikke har skjedd noe innen 28. jan så skal de prøve å ta vannet og sette meg på drypp (hvis jeg er moden nok) Hvis ikke blir det planlagt keisersnitt 30. jan. Og akkurat nå føles det j.....lenge!!!!!!!!! Når jeg har sagt hele tiden at jeg IKKE ville gå over tiden. Men, tilfeldighetene rår, og det var ingen ledige timer for planlagt keisersnitt før den 30. Da håper jeg at fødsel kommer i gang på normalt vis og evt. ender med akutt keisersnitt. Her får vi ta alle midler i bruk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå